TESTEPITES TANÁCSOK

21 tanácsok
Pages
TESTEPITES

A mára divatos sporttá vált cross training a legjobb úton halad afelé, hogy első legyen az állóképesség megőrzését és az erőnlét gyors növekedést ígérő sportok között. Szeretne többet megtudni?

TESTEPITES

A testépítés egyre több kamaszt vonz. Mégis sokszor lehet hallani, hogy ez a sport nagyon káros az egészségükre nézvést. Mennyi ebben az igazság? A Domyos segít Önnek tisztán látni a kérdésben.

TESTEPITES

Ha az a célja, hogy fogyjon, nagyon hasznos lehet, ha az izomfejlesztés felől fog hozzá. Mivel magyarázható? Kérdéseire megtalálja az összes választ az alábbi cikkben.

TESTEPITES

Tudja milyen előnyökkel jár a guggolás mint gyakorlat? Tudjon meg mindent erről az alapvető izomerősítő gyakorlatról az alábbiak elolvasásával!

TESTEPITES

Tudta, hogy az izomfejlesztéshez nem kell feltétlenül nehéz súlyzót emelgetnie? Ismerjen meg néhány egyszerű és hatékony technikát, amellyel kiegészítheti izomerősítő edzését!

TESTEPITES

Ismerje meg a 4 gyakorlatból álló edzéstervet, amellyel több zsírt tud elégetni! Eddzen kettlebellel!

TESTEPITES
conseils-20-minutes-pour-un-coprs-dathlete

Hogy lehet gyorsan zsírt égetni ? A Tabata izomfejlesztő módszerrel zsírt éget, miközben megőrzi izomtömegét.

TESTEPITES
conseils-sculpt-exercice-20-minutes-developper-condition-physique

A fizikai kondíció fejlesztéséhez mit szólna az izom-állóképesség és a törzsizomzat fejlesztéséhez? Florent, az izomfejlesztési szakértőnk egy kezdő cross training tervvel várja Önt.

TESTEPITES
conseils-sculpt-exercice-6-exercices-banc-de-musculation

Erősítő padon rengeteg módon dolgozhat mell-, hátizmain, tricepszén, bicepszén... ez az ideális otthoni edzőgép! Az alábbiakban leírunk 6 alapgyakorlatot, amellyel formálhatja testét.

AZ OLDAL TETEJERE