conseils-5-astuces-pour-se-remettre-au-sport

5 TIPP A SPORTHOZ VALÓ VISSZATÉRÉSHEZ

Vége a nyárnak: itt a nagy elhatározások ideje! Eldöntjük, a nyár végén visszatérünk a sporthoz, most igazán! Ismerje meg tippjeinket, hogy segítsünk Önnek a sportoláshoz visszatérésben anélkül, hogy kedvét szegné.

 

Ellenőrzés az orvosi űrlapon keresztül

Erősen ajánlott, hogy ellenőrizze formáját és azt, hogy alkalmas-e a sportolásra! Szánjon időt rá, és a sportolás újrakezdése előtt vegyen részt orvosi vizsgálaton. Jobb a fizikai alkalmassági problémákat és a sportolás ellenjavallatait idejében kiszűrni

 

Sportolási tervet készítünk

Szükségtelen túlerőltetni magát, hogy aztán idő előtt abbahagyja, készítsen egy időtartamra edzési programot. Minden hónapban vagy héten határozza meg a következő ütemtervet és előre készítsen a tevékenységéhez programot. Ha nincs mihez igazodnia, mindig talál ürügyet arra, hogy ne sportoljon, és mindig találni fog más tennivalót!

A valódi menetrend kihívás, hogy megőrizze formáját, és ezek az új kihívások biztosan motiválni fogják!

 

Az edzőterem kiválasztása

A megfelelő erőnléthez való út megtalálásához iratkozzon be egy közeli edzőterembe. A jobb fejlődés érdekében mindent egyhelyen megtalál. Kardió tréning vagy testépítő eszközök, gazdag és változatos fitnesz programok, vagy mindenféle tanfolyamok - lesz miből összeválogatnia egy testre szabott programot, hogy formába hozza magát. 

Kis tanácsok:

  • Biztosítson magának rugalmas időtartamot a kiválasztott edzőteremben
  • Próbálja ki először a berendezéseket, ellenőrizze a sporteszközöket, és kérdezze meg, hogy lehetőség van-e egy próbaedzésre
  • Találkozzon az edzőkkel és kérdezze meg, nyújtanak-e személyes coaching szolgáltatást
  • Mérje fel gyorsan a helyzetet és nézze meg az öltözők tisztaságát
  • Először rövid ideig tartó előfizetést válasszon, vagy egy rugalmas megoldást, ahol lehetősége van a visszalépésre, ha nincs teljesen megelégedve

 

A kardió tréninget választjuk

Ha egy ideje nem sportolt, elsősorban kardió tréning gyakorlatokat válasszon, amelyekkel a levegővételt és az állóképességet fejlesztheti. Például azt tanácsolják, hogy próbáljuk meg a gyaloglópadot vagy futópadot, a szobakerékpárt. Ezek a tevékenységek segítik testét a szív és az ízületek erősítésében.

 

Kíméletesen térünk vissza

A jelszó: fokozatos visszatérés a sportoláshoz! Ne akarjon túl sokat csinálni a kezdetben, mert ez lefékezi a lelkesedését, hogy jobban haladjon - ez a megoldás!

Kezdje kíméletes tevékenységekkel, hogy teste megszokja az erőfeszítést. Induljon el a gyaloglópadon, hogy visszatérjen a megfelelő erőnlét útjára. Kezdje például napi 30 perccel. Az erőkifejtéstől függetlenül mindig hallgasson a testére és legyen türelmes: az eredmények eljönnek idővel! Ha teste fáradt, azért, mert túl sok volt neki. Ekkor tartson nyugodtan egy kis szünetet, mert az feltétlenül fontos a ritmus megőrzéséhez.

 

Jegyezze meg: erőnléte jobban visszatér, ha rövid és rendszeres edzéseket tart, mint ha két órás erőteljes edzésekbe kezd, amelyek erősítés helyett kimerítik a testét.  Váltogassa a tevékenységeket, hogy jobban motiválja: állóképességi edzés, fitnesz, erősítő edzés.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE