conseils-5-bonnes-raisons-de-faire-du-velo-elliptique

5 NYOMÓS ÉRV AZ ELLIPTIKUS TRÉNER MELLETT

(17)

Üzenet mindenkinek, aki meg akarja tartani erőnlétét vagy formálni alakját! Ismeri talán az elliptikus trénert, ezt a „minden egyben”kardiogépet, amely egyetlen mozdulatban egyesíti a szobakerékpár pedálozását, a lépcsőzőgép lépését, az evezőpad előre-hátra mozgását és a futás hatásait. De ismeri az igazi ütőkártyáit? Ismerje meg azonnal az elliptikus tréner jótékony hatásait!.

 

1) Az elliptikus tréner fogyaszt

Ha eldöntötte, hogy csökkenteni akarja a súlyát, ne keressen tovább, ez a fitneszgép kell Önnek: napi fél óra edzés az elliptikus tréneren a maximális pulzusszám 70%-án,hatékonyan elégeti a felesleges zsírt! Nem csak az edzés egyszerűbb azáltal, hogy minden izmot megmozgat, hanem ezáltal sokkal több kalóriát is fogyaszt el. Nem csupán egy testrészt céloz meg, hanem elosztja a terhelést. Ez szimpatikus benne, így megcsinálja az edzéseket, és gyorsan motiváló eredményeket kap!

 

2) Az elliptikus tréner az izmok 80%-át feszesíti

Íme egy fitneszgép amely jó az izmoknak! Az elliptikus trénerrel a test egyik része sem marad ki! Bizonyítékként lássuk, hogy dolgozik a „csapat”: a pedálok hajtásával dolgoznak a combok, a farizmok és a vádlik; közben a karokat húzva dolgoznak a kar, a váll és a mellizmok. És végül még egy aduász: a gép mozgása miatt mindenképp egyenesen tartja magát (egy jó pont a hátfájósoknál), és így segíti a hasizmok természetes megfeszülését.

 

3) Az elliptikus tréner jó a szívnek

Melegen ajánljuk rehabilitációhoz, motorikus regenerációhoz, ezen felül a kardioedzés segít megőrizni az alakot, valamint a szív és érrendszer egészségét. A rendszeresen végzett mozgás előnye, hogy erősíti a szívet, serkenti a vérkeringést és csökkenti a koleszterinszintet. Az elliptikus tréner mindezt tudja, és ezeken felül még a tüdőkapacitást is növeli. Az egészségügyi szakemberek egyet értenek abban, hogy használata fejleszti a szívizomzatot.

 

4) Az elliptikus tréner kíméli az ízületeket

Semmilyen veszélyt nem jelet az ízületekre nézvést, és sérülés kockázatától is mentes: ez az egyik legnagyobb előnye az elliptikus trénernek.. Az ellipszist leíró mozdulat a természetes futómozgást reprodukálja, a testtömeget egyenlőképp osztja el a két lábon. Eredmény: megkíméli az ízületeit a legkisebb zökkenéstől is, izmait ütésmentesen erősíti. A sportolók rendszeresen használják az elliptikus trénert a fizikai felkészülés során, vagy egy-egy sérülést követő erőnlétfejlesztéshez.

 

5) kapcsolódjon ki az ellipikus trénerrel!

Mi kapcsolná jobban ki az agyat, mint egy kardioedzés? Az elliptikus tréner jótékony hatásai nem csupán testileg érvényesülnek, hanem pszichésen is! Az edzés jó a testnek és a léleknek is:Az edzés jó a testnek és a léleknek is: mozgás közben megszabadulhat a stressztől. Amúgy is igaz, hogy a sport boldoggá tesz, ugye? Igen, mivel terhelés közben és után az agy endorfint termel, a híres-neves boldogsághormont! Tehát még egy nyomós érv amellett, hogy elkezdjen mozogni a saját tempójában, akár otthon is. És a ráadás? Hogy szabadon megválaszthatja, mikor edz az elliptikus tréneren reggel ébredés után, délben ebédidőben vagy este, stresszlevezetésként.

 

A személyi edző tanácsa

Ha nem tudja, melyik edzést válassza, kezdje a következő 30 perces programmal:

  • Finoman, lassú tempóban melegítsen be 10 perc alatt (gyaloglás)
  • Fokozatosan növelje a tempót: 15 perc erőteljesebb mozgás az állóképességétől függően (viszonyításképp: akkor edz jó tempóban, ha tud közben beszélni anélkül, hogy kifulladna).
  • Lassítson kb. 5 percre pihenésként.

 

 

 

Most már tudja, mi az 5 nyomós érv az elliptikus tréner. mellett Hogy látható eredménye legyen a munkájának, legalább heti 2 alkalommal, 45 percig eddzen, ne egymás utáni napokon. És ne feledkezzen el a folyadékpótlásról és a terhelés utáni nyújtásról sem! Ha kétségei vannak, szív-, hát-, ízületi vagy térdproblémája van, kérje ki orvosa véleményét!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE