Súlyzó pilateshez, 2 kg

Ref.
8359073
Termékelőny
Nehezítsd az izomfeszesítő gyakorlataidat a puha súlyzóval! Kapható 2, 3 és 5 kg-os méretben.
Sokoldalúság
Ideális hasizomedzéshez (pl.: hasprés) és törzsizomzat-fejlesztéshez.
Markolat / fogás
Formája jó fogást biztosít, anyaga miatt nem csúszik.

JELLEMZŐK

Összetétel
Belső anyag : 100.0% Poliészter Külső anyag : 50.0% Poliamid, Külső anyag : 50.0% Poliészter
Approved by
"Jobb fogást biztosít. Kellemes fogás.Tökéletesen megfelel az elvárásaimnak." Sylvain, Decathlonos vásárló
Tests
Káros anyagoktól mentesen készült. Teszteket végzünk azért, hogy garantálni tudjuk a súlyzók megfelelő súlyát és méretét.
Garancia
2 év
Download user manual link

TANÁCSOK

Tárolási tippek
Ne tedd hőforrás közelébe!
Használati korlátozások
Ne dobd a földre!

TANULJA MEG INGYENES VIDEÓINKBÓL, HOGYAN HASZNÁLJA A DOMYOS TERMÉKEIT ÉS KIEGÉSZÍTŐIT!

A Domyos Sand disc súllyal kíméletesen erősítheti izmait.
A Domyos által javasolt gyakorlatokat bemutatják videón partnereink, a Domyos Club fitneszközpont profi, szakirányú végzettséggel rendelkező sportedzői.
 

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Milyen súlyú labdát válasszak a szintemnek megfelelően?
A súly az adott gyakorlattól függ.Az alsótest izmai erősebbek, mint a felsőtesti izmok.Vagyis a guggoláshoz és a kitöréshez nehezebb labdát válassz (1,5 kg-tól).
Milyen gyakorlatokat végezhetek?
Nem tudod milyen gyakorlattal kezdd, vagy hogy milyen a helyes testtartás? Látogass el a domyos.com oldalra! Fejlesztő csapatunk és edzőink személyi edzési szolgáltatást nyújtanak, hogy segítsék a fejlődésed. Számos ingyenes gyakorlatot találsz a homoksúlyzóhoz.
Statikus vagy dinamikus gyakorlatok, mi a különbség?
Dinamikus gyakorlatokhoz használj csukló vagy bokasúlyokat.Praktikus és állítható, csípőnyújtó gyakorlatokat is végezhetsz anélkül, hogy aggódnod kéne a bokádon lévő súlyok miatt. A statikus gyakorlatokhoz a homoksúly ajánlott.Azért vannak, hogy intenzívebbé tegyék a gyakorlatokat, mint pl a plank.Formája és szerkezete miatt teljes biztonságban végezheted a gyakorlatokat.
Termékelőny
Állíts fel célokat és tartsd meg a planket 20 mp-el tovább a homoksúllyal!
AZ OLDAL TETEJERE