Húzódzkodó rúd testépítéshez Pull up bar 100 cm

Ref.
8353819
VÁSÁRLÓINK ÉRTÉKELÉSE
4.52 / 5 25 Vélemények
Termékelőny
Szeretsz húzódzkodni? Ezért ajánljuk neked a Pull up bar-t: egy húzódzkodó rúd, melyet könnyen fel- és leszerelhetsz, a felsőtest izmainak erősítésére.
Tartós használat
Max teherbírás 130 kg rögzítőcsavarral, 100 kg csavar nélkül.
Sokoldalúság
Dolgoztasd meg egyetlen eszközzel a hát-, a kar- és a hasizmokat!
Könnyű fel és leszerelés
A rögzítőrendszerrel könnyen, szerszámok nélkül tudod rögzíteni.
Kis csomagméret
Könnyedén elfér az ágy alatt vagy a szekrényben.

JELLEMZŐK

Összetétel
Szerkezet : 100.0% Acél Hab : 100.0% Gumi - nitril-butadién gumi (NBR) Kupak : 100.0% Hőre lágyuló poliuretán
Tests
Minden húzódzkodó rudunkat felhasználóink és terméknagyköveteink tesztelték és hagyták jóvá.
Garancia
2 év

TANÁCSOK

Használati korlátozások
Max. teherbírás: 130 kg rögzítőcsavarral 100 kg csavar nélkül

TANULJA MEG INGYENES VIDEÓINKBÓL, HOGYAN HASZNÁLJA A DOMYOS TERMÉKEIT ÉS KIEGÉSZÍTŐIT!

A Domyos húzódzkodó rúd segítségével kirajzolhatja felsőtestének izmait (hát-, mellizmok, bicepsz, tricepsz) húzódzkodó gyakorlatokat végezve, illetve hasizmát is erősítheti függeszkedő gyakorlatokkal.
A Domyos által javasolt gyakorlatokat bemutatják videón partnereink, a Domyos Club fitneszközpont profi, szakirányú végzettséggel rendelkező sportedzői.
 

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

EGY HÚZÓDKODÓ RÚD NEKED, OTTHONI HASZNÁLATRA
Gyakran át kell rendezned a lakást, ha egy fitnesz felszerelést szeretnél felállítani otthonodban. A Pull Up bar húzódzkodó rúdat igazíthatod az otthonodhoz! Nem kell falat fúrnod ahhoz, hogy felrögzítsd. Az eredmény? Egy izmos hát!
HOVA RÖGZÍTSD A HÚZÓDZKODÓ RUDAT?
Magad felé forgatva meg tudod szorítani. Vagyis a húzódzkodásokat előre felé fordított ököllel végezheted. Hogyha úgy szeretnél húzódzkodni, hogy az öklöd befelé néz, akkor állj a rúd másik oldalára. Így nem lazul ki a rúd.
EGY HÚZÓDZKODÓ RÚD MINDEN IZOMRA?
Az izomerősítésben ugyanúgy, mint a testépítésben, a húzódkodó rúddal a felsőtest izmait tudod megdolgozni: bicepsz, hátizmok, vállizmok, mellizmok, még a hasizmokat is. A belső fogással való húzódzkodás (amikor az öklöd magad felé néz) inkább a bicepszeket erősíti. A külső fogásos húzódzkodás (az öklöl kifelé néznek) inkább a hátizmokat. És a hasizmok? Emeld fel a térded húzódzkodás közben!
HOGYAN KEZDJEM EL A HÚZÓDZKODÁST?
A saját testsúllyal végzett gyakorlatoknál az első kihívás a saját testsúlyunk megemelése. Kezdésként használhatsz gumikötelet, amely segít a súlyod megemelésében. Miután már könnyen megy a húzódkodás, az előbbivel ellentétben használhatsz súlymellényt!
MÉRETEK ÉS HASZNÁLAT:
95 - 120 cm hosszúságban állítható, 30 mm átmérőjű. Teherbírása: 130 kg rögzítőcsavarral, 100 kg csavar nélkül. Miután becsavaroztad, ráakaszthatsz egy edzőhevedert a változatos edzésekhez. Végül, javasoljuk, hogy felszerelés előtt ellenőrizd a fal szilárdságát, gipszkarton falba ne használd!

VÁSÁRLÓINK ÉRTÉKELÉSE

  • 14 január 2020
    Használja: 2 és 8 hét között
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    .

    .

  • 05 november 2019
    Használja: 2 és 8 hét között
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Húzodzkodó 100 (igazából 90-től) cm

    A vélemények között olvastam, hogy minimum 90 cm-es ajtónyílás szükséges, ez igaz, viszont a terméken 95 cm szerepelt, ez téves, engem majdnem eltántorított a vásárlástól, de inkább elmentem az egyik Decathlonba és lemértem.

  • 40 és 49 év között
    30 szeptember 2019
    Használja: 2 és 8 hét között
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    nagyon jó és hasznos

    Kiváló minőség kedvező ár

AZ OLDAL TETEJERE