Felnőtt ugrókötél, 500-as, zöld

Ref.
8380096
Termékelőny
500-as ugrókötél, melyet bárki méretre állíthat. Ideális az erőnlét kardioedzéssel történő fejlesztéséhez, alakformáláshoz. A nehezékek külön kaphatók.

3 KAPHATÓ TERMÉKEK

1 490 Ft*
A gördülés minősége
ABEC1 csapágyak: mérsékelt sebességgel edzhetsz.
Markolat
Rugalmas anyagú ergonomikus markolata jól tapad.
Kopásállóság
PVC kötél beltéri használatra, járólapra, parkettára.
Állítható
2,80 méteres, mindenkinek megfelelő méretre állítható kötél.
Súly
A markolat tárába 4 db 75 g-os nehezék helyezhető.

JELLEMZŐK

Kötél
állítható
Kötél hossza
2,80 méter
Használat
beltéren
Összetétel
Markolat : 50.0% Polipropilén, Markolat : 50.0% Sztiroletilén-butilén-sztirol (SEBS) Kötél : 100.0% Polivinilklorid (PVC) - ftalátmentes
Ajánlott
Az erőnlét növeléséhez, rendszeres, beltéri edzéshez, heti 2-3 alkalommal.
Garancia
2 év

TANÁCSOK

Tárolási tippek
Ajánlott az ugrókötelet egy fix ponttól kihúzni, hogy ne csavarodjon meg.
Használati korlátozások
Edzőcipő viselete különösen ajánlott!

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Hogyan állítsd be az ugrókötél méretét?
A megfelelő hosszúság beállításához helyezd a lábadat a kötél középpontjára, és emeld fel a markolatot a tested mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat!
Egyszerű beállítás 4 lépésben (lásd a csomagolás hátoldalán lévő rajzot)
Ha megvan a kívánt hosszúság: Fogd meg a markolat tetejét az üreges résznél! 1. Nyomd a kötelet a markolat alja felé: a szabályzó nyitva van. 2. Csúsztasd a kötelet úgy, hogy felesleg keletkezzen (a korábbiakban részletezettek szerint a felesleg mértéke a magasságodtól és tudásszintedtől függ)! 3. Vágd le a felesleget! 4. Helyezd vissza a szabályzót! Az ugrókötél használatra kész. Tekintsd meg a csomagolás hátoldalán lévő ábrákat!
Hogyan adjam hozzá a súlyt az 500 ugrókötélhez? (lásd a csomagolás hátoldalán lévő rajzot)
Markolatonként legfeljebb 2 külön kapható, darabonként 75 grammos súllyal bővíthető. Fordítsd el a kötél markolatát úgy, hogy a színes gomb feléd nézzen! Ezután nyomd meg a gombot: a tár kioldódik! Tegyél egy vagy két súlyt a tár rekeszeibe! Helyezd vissza a tárat a markolatba! Ismételd meg a műveletet a másik markolattal! Most már elkezdheted az edzést.
Sérülésmentes ugrókötelezés
Ugráskor a hasadat húzd be és feszítsed meg a hasizmaidat, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorj! Az ütéscsillapítás érdekében edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás
15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással. 1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethetsz!
Az ugrókötelezés előnyei
Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrókötelezés erősíti az alsótest izmait, valamint feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
A helyes használat érdekében tekintsd meg ingyenes edzővideóinkat!
A www.domyos.com oldalon a Domyos Club fitneszközpont edzői magyarázzák és mutatják be a feladatokat.
AZ OLDAL TETEJERE