• Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval
  • Ugrókötél számlálóval

Ugrókötél számlálóval

Ref.
8313024
Vélemény írása
Termékelőny
4 funkciós számláló a markolatban: kalória, perc, fordulatszám, figyelmeztetés. Ideális a teljesítmény ellenőrzéséhez és új célok kitűzéséhez!
3 990 Ft*
Állítható
Egyszerűen és gyorsan állítható: mindenkinek megfelelő.
A gördülés minősége
A PVC kötél akadásmentesen forog.
Az eredmények mérése
4 funkciós számláló: kalória, perc, fordulatszám, figyelmeztetés.
Markolat
Műanyag markolat.

JELLEMZŐK

Összetétel
Kötél: PVC. Markolat: műanyag.
Ajánlott
Rendszeres ugrókötelezéshez (heti 2-3 alkalommal).
Garancia
2 év

TANÁCSOK

Karbantartási tippek
Nedves szivaccsal tisztítsa!
Tárolási tippek
Ajánlott az ugrókötelet egy fix pontra felakasztani, hogy ne csavarodjon össze.
Használati korlátozások
Edzőcipő viselete különösen ajánlott!

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Hogy állítsa be az ugrókötelet?
A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! Húzza ki a kötelet a markolat felső részén, majd vágja le a felesleget! A markolat felső részén keresztül helyezze vissza: a kötél edzésre kész!
Az ugrókötelezés előnyei
Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrókötelezés erősíti az alsótest izmait, valamint feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet. A számláló segítségével új célokat tűzhet ki maga elé!
Sérülésmentes ugrókötelezés
Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás
15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással. 1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!

Tanácsok

  • FITNESZ
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

    (1)
  • FITNESZ

    Kardió tréning, állóképesség, izomerősítés, lábterpesz: az ugrókötél teljeskörű edzést tesz lehetővé, akár kezdő, akár gyakorlott sportolók számára!

  • FITNESZ

    Szeretne kalóriát égetni rekordidő alatt? Figyelmébe ajánlunk egy ugróköteles gyakorlatsort, amellyel fogyhat és testét feszesítheti. Önön a sor!

    (1)
AZ OLDAL TETEJERE