VIDEÓGYAKORLATOK: GYM BALL TALAPZAT

A Domyos Gym Ball Talapzatot azért alakították ki, hogy stabilitást biztosítson a Gym Ball használata közben. A különböző videógyakorlatok segítségével, amelyeket a Domyos sportklub edzőinek segítségével és magyarázataival készítettek el, megerősítheti hasizmait, combizmait és fenékizmait, ugyanakkor segíthet az egyensúly javításában is. Fedezze fel videógyakorlatainkat, amelyekkel megfelelően használhatja Gym Ball Talapzatát és teljes biztonságban erősíthet.

 

A megfelelő hatékonyság érdekében a tornázás teljes időtartama szinttől függően 30-45 perc legyen. Ezeknek a gyakorlatoknak mindenek előtt az a céljuk, hogy növeljék az izomerőt, és váltogatva dolgoztatják meg az egyes izomcsoportokat.

 

Biztonsági előírások: Miközben a gyakorlatokat végzi, a háta maradjon teljesen egyenes, és lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

1. videógyakorlat: Feszesítés

 

  • Nehézség: 1. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: hasizmok

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzetben térdeljen le a talajra és tegye a két alkarját a Gym Ballra. Lábait feszítse ki, tartsa meg ezt a helyzetet 15 másodpercig majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: a gyakorlat teljes időtartama alatt lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

  • Ismétlések: szintjétől függően 2-3 15 másodperces légzéssor, 15 másodperc pihenővel az egyes légzéssorok között.

 

2. videógyakorlat: Fenékizmok

 

  • Nehézség: 1. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: combizmok, fenékizmok

 

  • A gyakorlat végrehajtása: tegye a Gym Ballt az egyik oldalához, támaszkodjon az egyik térdére, a másik lábát pedig feszítse meg. Emelje fel a megfeszített lábát, majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe. Ezt követően ismételje meg a mozdulatot a másik lábával is.

 

  • Légzés: akkor vegyen levegőt, amikor felemeli a lábát, és akkor fújja ki a levegőt, amikor a lábát visszaengedi a talajra.

 

  • Ismétlések: szintjétől függően 2-3 légzéssor 15-ször, 30 másodperc pihenővel az egyes légzéssorok között.
     

 

3. videógyakorlat: Relaxálás

 

  • Nehézség: 1. szint

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzetben a lába legyen a talajon, a Gym Ball előtt. Fogja meg a Gym Ballt úgy, hogy testével körbefogja. Tartsa meg ezt a helyzetet 15 másodpercig majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: a gyakorlat teljes időtartama alatt lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

  • Ismétlések: 2 alkalommal egyenként 15 másodpercig.

 

4. videógyakorlat: Relaxálás

 

  • Nehézség: 1. szint

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzetben üljön rá a Gym Ballra, a lábát egyenes szögben hajlítsa be úgy, hogy a medencéje és a térdei egy vonalban legyenek. Gördítse végig a hátát a Gym Ballon, hogy felvegye a labda görbületét. Tartsa meg ezt a helyzetet 15 másodpercig majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: a gyakorlat teljes időtartama alatt lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

  • Ismétlések: 2 alkalommal egyenként 15 másodpercig.

 

5. videógyakorlat: Feszesítés

 

  • Nehézség: 1. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: hasizmok, combizmok

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzetben a háta legyen a talajon, és akkora távolságban helyezkedjen el, hogy a sarkát rá tudja tenni a Gym Ballra, a lábát pedig be tudja hajlítani. Nyújtsa ki feszesen a lábait és tegye a sarkát a Gym Ballra, a karját pedig maga mellé. Emelje meg a fenékizmokat, majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: akkor lélegezzen be, amikor megemeli a fenékizmokat, és akkor fújja ki a levegőt, amikor visszajön a kiinduló helyzetbe.

 

  • Ismétlések: szintjétől függően 2-3 légzéssor 15-ször, 30 másodperc pihenővel az egyes légzéssorok között.

 

6. videógyakorlat: Feszesítés

 

  • Nehézség: 2. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: hasizmok, vállizmok

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzetben a térdeket és a kezeket tegye a talajra. Nyújtsa ki feszesen a lábát a Gym Ballra, a karját feszítse meg, tartsa meg ezt a helyzetet 15 másodpercig majd jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: a gyakorlat teljes időtartama alatt lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

  • Ismétlések: szintjétől függően 2-3 15 másodperces légzéssor, 15 másodperc pihenővel az egyes légzéssorok között.

 

7. videógyakorlat: Egyensúly

 

  • Nehézség: 2. szint

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzet: álljon a Gym Ball elé. Térdeljen rá a Gym Ballra, a hátát tartsa egyenesen, tegye össze a két kezét és tartsa meg a pozíciót 15 másodpercig. Ezután jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe.

 

  • Légzés: a gyakorlat teljes időtartama alatt lélegezzen rendszeresen és folyamatosan.

 

  • Ismétlések: szintjétől függően 2-3 15 másodperces légzéssor, 15 másodperc pihenővel az egyes légzéssorok között.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Fit Ball tartó gyűrű
3 990 Ft*
3.60 / 5 80 Vélemények
    Fit Ball pumpa
    1 490 Ft*
    4.40 / 5 295 Vélemények
      JÓGA

      Melyik eszköz a legjobb arra, hogy javítsa a közérzetét és elégessen vele sok gonosz kalóriát? A Gym ball! Ismerje meg a titkát és legyen újra lapos a hasa!

      (1)
      FITNESZ

      A Domyos Gym Ball-ja nélkülözhetetlen kiegészítő az izmok erősítéséhez az általunk ajánlott különböző videógyakorlatoknak köszönhetően. Ezekkel a Domyos sportklub edzőinek segítségével és magyarázataival készített videógyakorlatok segítségével gyengéden erősítheti hasizmait, combizmait és fenékizmait. Fedezze fel videógyakorlatainkat, amelyekkel megfelelően használhatja Gym Ball-ját és erősítheti izmait.

      (2)
      AZ OLDAL TETEJERE