VIDEÓGYAKORLATOK: AB WHEEL

(1)

Az AB Wheellel való edzés során gyorsan és hatékonyan erősítheti a hasizmokat. Dolgoztassa meg a vállizmokat és a tricepszét is ezzel a kiegészítővel. A Domyos két videógyakorlatot is ajánl, amit a Domyos sportklub edzőinek segítségével és magyarázataival készítettek el, hogy még jobban tudja használni az AB Wheelt.

 

Biztonsági előírások:

Miközben a gyakorlatokat végzi, a háta maradjon teljesen egyenes. Ennek érdekében nézzen egy konkrét pontra, így a csigolyákat egyenes helyzetben tudja tartani. Amikor a mozdulatot visszafelé végzi, lassítson, hogy ne húzza meg hirtelen az ízületeket, valamint tartsa folyamatosa megfeszítve hasizmát.

 

1. videógyakorlat: a medence mozgatása

 

  • Nehézség: 2. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: hasizmok, vállizmok és tricepsz

 

  • A gyakorlat végrehajtása: mindkét vádlijával támaszkodjon az AB Wheel rúdjára. Lábai legyenek megfeszítve, a hátát pedig tartsa egyenesen, a test alsó részére merőleges helyzetben. Karját feszítse meg a törzse mellett, a talajt kizárólag a kézfeje érje. Tolja előre a medencéjét és guruljon előre. Ezután lassan jöjjön vissza a kiinduló helyzetbe. Minél jobban nyújtja a törzsét, annál nagyobb hatása lesz a gyakorlatnak.

 

  • Légzés : akkor vegyen levegőt, amikor előre tolja a medencéjét, majd fújja ki a levegőt, amikor visszajön a kiinduló helyzetbe.

 

  • Ismétlések : 3-5 alkalommal egyenként 30 másodpercig gyors tempóban, az egyes gyakorlatsorok között 30 másodperces pihenővel.

 

2. videógyakorlat: hasizmok erősítése

 

  • Nehézség: 3. szint

 

  • Megdolgoztatott izmok: hasizmok, vállizmok és tricepsz

 

  • A gyakorlat végrehajtása: kiinduló helyzet a talajon, a térdét helyezze a vastag szőnyegre, ami az erősítő eszközzel kapható. Fogja meg az izomerősítő eszközt. Guruljon előre, mielőtt visszajön a kiinduló helyzetbe. Minél jobban nyújtja a törzsét, annál nagyobb hatása lesz a gyakorlatnak.

 

  • Légzés : akkor vegyen levegőt, amikor előre nyújtja a törzsét, majd fújja ki a levegőt, amikor visszajön a kiinduló helyzetbe.

 

  • Ismétlések : 3-5 alkalommal egyenként 30 másodpercig gyors tempóban, az egyes gyakorlatsorok között 30 másodperces pihenővel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ

Videógyakorlatok Abdo Gain-nel, amely nélkülözhetetlen kiegészítő a hasizmok erősítéshez. A Domyos végigkíséri az erősítő gyakorlatok folyamán.

AZ OLDAL TETEJERE