UGRÓKÖTÉL, MINT KALÓRIAÉGETŐ

(1)

Nem gondolunk rá elég gyakran, pedig a kis fitnesz eszközökkel gyakran ugyanolyan jó eredményeket érhetünk el, mint az általában költséges és nagy fitneszgépekkel. Vegyük az ugrókötelet: könnyen találhatunk 10 € alatti áron, pedig félelmetes, milyen eredményeket érhetünk el vele… fedezze fel!

 

Hatékony fitnesz eszköz

Az ugrókötél egy nélkülözhetetlen eszköz. Tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz és a narancsbőr problémák megelőzéséhez.

  • 15 perc ugrókötél felér 30 perc futással.
  • 725 kalóriát éget el óránként az ugróköteles gyakorlat közben.

 

Az ugrókötél egyszerű és teljes gyakorlat, amely javítja az egyensúlyt is, és hozzájárul a jó testtartáshoz.

Az ugrókötelezés megdolgoztatja az alsótest izmait, erősíti a karokat, a vállakat, a hátat és a hasizmokat.

A megfelelően végzett gyakorlat alkalmas arra is, hogy növeljük az állóképességünket.

 

Milyen típusú kötelet válasszunk?

Ha kezdő, válasszon inkább egy könnyű nylon kötelet, amely olcsóbb és kevésbé fájdalmas - főleg akkor, ha elvétjük a mozdulatot.

Ha már tapasztaltabb, inkább bőrkötelet válasszon.

Szerezzen be jó sportcipőket , amelyeket úgy készítettek, hogy csillapítsák az ütéseket. Ha lehet, kerülje a kemény felületeket edzésnél (beton, járólap).

 

Tudnivalók: léteznek súlyozott ugrókötelek is, amelyekkel a kar és a vállak jelentősebb izommunkát fejthetnek ki.

 

Hogy állítsam be a kötelemet?

A jó ugráláshoz be kell állítani az ugrálókötél hosszúságát.

Tegye egyik lábát a kötél közepébe, és emelje fel a markolatokat a felsőteste felé. Ha kezdő, a markolatoknak éppen a vállak alá kell érniük. A sportosabb használóknál a bordák magasságáig.

 

Milyen testhelyzetben végezzük az edzést?

  • A testnek teljesen egyenesnek kell lennie, feje a nyakkal és a gerincoszloppal egy vonalban legyen
  • A hasizmoknak össze kell húzódniuk
  • A térdek kissé behajlítva, a könyök 45°-ban behajlítva
  • Tenyereit felfelé fordítsa

 

 

Ez a sport mindenki számára elérhető, még a kissé túlsúlyosaknak is. Azonban ha hátfájása, ízületi problémái vannak, lábát műtötték vagy gerincsérvvel operálták, kerülje ezt a sportot!

Minden esetben kérje orvosa véleményét, bármilyen sporttevékenység elkezdése előtt.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ESSENTIAL ugrókötél
790 Ft*
4.30 / 5 292 Vélemények
    CONFORT ugrókötél
    1 990 Ft*
    4.10 / 5 477 Vélemények
      Súlyozott ugrókötél
      2 990 Ft*
      3.90 / 5 138 Vélemények
        FITNESZ

        Kardió tréning, állóképesség, izomerősítés, lábterpesz: az ugrókötél teljeskörű edzést tesz lehetővé, akár kezdő, akár gyakorlott sportolók számára!

        (1)
        FITNESZ

        Szeretne kalóriát égetni rekordidő alatt? Figyelmébe ajánlunk egy ugróköteles gyakorlatsort, amellyel fogyhat és testét feszesítheti. Önön a sor!

        (1)
        AZ OLDAL TETEJERE