A SPORTOLÁSHOZ TARTSA SZINTEN MOTIVÁLTSÁGÁT!

Eső, fáradtság, időhiány… nem mindig könnyű a motivációt kellő szinten tartani, hogy sportoljunk, vagy legalább 30 percet gyalogoljunk. A sportolásnál a motivációt ugyanúgy karban kell tartani, mint a testet. Hogyan?

 

Miért nem Sportol?

Mindenki tudja, hogy a sportolási tevékenység jó az egészségre. Nyilvánvaló, hogy nem ez az érv fogja Önt motiválni.

A Domyos, az Ön fitnesz és testépítő partnere, minden kifogására talált egy megoldást. Miért nem sportol?

 

1. ok: nem akarok egyedül sportolni

Egyetlen megoldás: találjon kísérőt.

Ha környezete nem követi a sporttevékenységben, forduljon személyi edzőhöz. Ezeknek a szakembereknek egyedüli feladatuk, hogy motiválják Önt és edzési tanácsokkal lássák el: bízzon meg bennük. Együtt meghatározzák az edzési ütemtervet és az elérendő célokat.

 

2. ok: fáradt vagyok

Pontosan a mozgáshiánytól leszünk „fáradtak”. A sportolás épp ellenkezőleg, energiával tölti fel!

 

3. ok: nem alkalmas rá az idő

Rossz kifogás. Túl meleg van, túl hideg van, túl nedves az idő: miért ne kezdene sportolni otthonában?

Futópad, stepper, abdo gain… minden lehetősége megvan már arra, hogy kardió edzéseket, állóképességi edzéseket, vagy izomerősítést végezzen otthonában. Használja ki.

Másik lehetőség: Iratkozzon be egy edzőterembe.

 

4. ok: túl sokat kell várni, mire az eredmény látszik

Az első gyakorlatok után nem fogja azonnal látni az eredményeket. Ez nem azt jelenti, hogy erőfeszítései nem hozzák meg gyümölcsüket.

Ahhoz, hogy az eredmény látható legyen: állítson össze egy edzési ütemtervet, ahogy a szakemberek is, különböző szintű célokkal . Jobban tudja majd értékelni a fejlődését.

 

5. ok: nincs időm!

Elég 30 perc mérsékelt testmozgás, például gyaloglás, ahhoz az otthonülő állapotból aktív állapotba kerüljön!

Ha gondolja, kezdetben ossza ezt a 30 percet három, egyenként 10 perces szakaszra, és fokozatosan növelje az időtartamot és az intenzitást.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE