MIRE JO AZ EVEZOPADOS EDZES?

(3)

Az evezőpad hatékony fitneszgép, és nagyszámú izmot mozgat meg. Ideális edzés az erősítéshez vagy kalóriaégetéshez.

 

Miért érdemes evezőgéppel edzeni?

Az evezőgépes edzés teljeskörű fitnesz edzés. Ugyanannyi energiát vesz igénybe, mint a futás, vagy a kerékpározás.

 

Ahhoz, hogy az evezőgépes edzés igazán hatékony legyen, ki kell vállasztani az önnek megfelelő evezőpadot:

 

  • Ellenőrizze a súlyát: saját testsúlyánál nehezebbnek kell lennie, hogy az evezőpad ne menjen idő előtt tönkre
  • Az ülésnek nem szabad súrlódnia, sem zajt keltenie az egyetlen sínen
  • A sínen való mozgásnak akadálymentesnek kell lennie.

 

Miért ne próbálná ki a Domyos RTC 690 otthoni evezőpadot? A mindennapos mozgáshoz alkalmas berendezés!

 

Melyek az evezőpados edzés előnyei?

Az evezőpados edzés nagyon sok izmot megmozgat nagy mozgási terjedelemmel. Néhány kardió edzéssel összekötve az evezőpaddal megőrizheti jó fizikai kondícióját:

 

  • Fokozza állóképességét
  • Erősíti izmait
  • Fejleszti a rugalmas és ügyes mozgást

 

Milyen típusú edzést válasszunk?

Az evezőgép egy karidió tréning eszköz, amelynél figyelembe kell venni:

 

  • Az ütemet (percenkénti húzások)
  • Az intenzitást (szívritmus)
  • A munkamennyiséget (erőkifejtési idők, mozdulatsorok)
  • A terhelést (minél nagyobb, annál erőteljesebb lesz az ütem)

 

Kezdheti egy aerob edzéssel: 18 húzás percenként maximális szívritmusának 75%-án, 3x5 perc a 30 perces edzésnél.

 

Majd végezzen egy magas aerob edzést: 24 húzás percenként maximális szívritmusának 85%-án, 2x4 perc a 10 perces edzésnél.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ

Az evezőpad helyes kiválasztása az edzési céljainak leginkább megfelelő modell kiválasztását jelenti. Kövesse az útmutatót!

(3)
AZ OLDAL TETEJERE