Mini lépcsőzőgép: miért hatékony?

(2)

Ismeri ezt a kis fitneszgépet, amely hatékonyan feszesíti alakját otthonában? Ismerje meg, mert ezzel fog mindig magasabbra jutni... és elérni a csúcsformáját!

Be kell vallanunk, hogy nem mindig könnyű időt szakítani, hogy edzőterembe menjünk. De már nem kell bűntudatot éreznie, mivel otthon is edzhet és karcsúsodhat! Hogyan? Ezzel a kicsi, de hatékony fitneszgéppel egész évben megőrizheti alakját!

 

Lépegessen a csúcsformája felé!

A kondíció megtartása nagyon fontos, és minden eszköz felhasználható hozzá, még otthon is! Az összes fitnesztevékenység közül a méltán népszerű lépcsőzőgép az, amelyiket ugyanúgy használhat otthon, mint az edzőteremben, és amellyel a mozgás által szép számú kalóriát is elégethet. A működési elve egyszerű: lépcsős edzés, amely számos gyakorlatra ad lehetőséget. A célja? A fizikai kondíció javítása, a szív és érrendszer megdolgoztatása, az aerob kapacitás növelése (az állóképesség növelése). A lépcsőzőgéppel egyszerre dolgoztatja az izomzatát, valamint a szív és érrendszerét. Edzésről edzésre nő a tüdőkapacitása és javul a mozgáskoordinációja.

 

Mire jó a mini lépcsőzőgép?

Inkább alkalmankénti használatra javasolt, de nagyon jótékony hatású a mini lépcsőzőgép: ez a kis fitneszeszköz ideális teljes körű izomerősítéshez. A hagyományos modellekhez képest a mini lépcsőzőgép plusz funkciója: nem csak a súlyleadásban és a szív erősítésében segít, hanem formálja, erősíti az alsótestet (farizmok, combtávolító, combközelítő, négyfejű combizom, vádli...). Kis mérete miatt hihetetlen praktikus az otthoni alakformáláshoz! Használata nagyon egyszerű: lépegessen állva, mintha egy kis lépcsőn menne fel...

 

A Domyos mini lépcsőzőgép

Két modellt ajánlunk az alakmegőrzéshez: az Essential mini lépcsőzőgép pedáljai oldalirányba mozognak, amely feszesebbé teszi az alsótestet, medolgoztatja a combokat, farizmokat és karcsúsítja a derekat. A Twister mini lépcsőzőgéppel formálhatja, feszesebbé teheti testét tetőtől-talpig! A beépített kar által kettős a funkciója: egyszerre dolgozhat az alsó- és felsőtest izmain.

 

Mindkét gép számlálóval felszerelt, amely mutatja a következőket:

  • eltelt idő,
  • elégetett kalóriaszám,
  • a percenkénti lépcsőszámot,
  • az összes lépcső számát.

 

Edzés mini lépcsőzőgéppel

Minden lépcsőzőgépes edzést kezdjen 3-5 perces bemelegítéssel (50 év felettiek többel). Minden gyakorlatot fokozatosan bemelegítve kezdjen, és levezető, lassabb szakasszal zárjon! Ha túl hamar belekezd a mozgásba, nagyobb a sérülés veszélye, és az energiáját nem optimális módon használja fel. Lassan növelje a pulzusszámot! Fokozatosan növelje állóképességét!

 

Ha minden nap edz, mozogjon 10 percet, hetene 2-3 alkalommal lépcsőzzön 20-30 percet, 1-2 alkalommal több mint 60 percet! Kezdők fokozatosan növeljék a terhelés intenzitását, kondíciójuknak megfelelően a maximális hatékonyság és biztonság érdekében.

 

Minden lépcsőzőgépes edzés végén legyen egy levezető, lassabb, könnyebb szakasz, amelyet relaxáció követ.Minden gyakorlatot nyújtással kezdjen és fejezzen be! Gyakorlat előtti nyújtással rugalmasabbak lesznek az izmai, és el tudja kerülni a húzódásokat, sérüléseket. A terhelés utáni nyújtás ellazítja az izmokat és csökkenti az izomlázat. Lassan, finoman nyújtson, minden pozíciót tartson 30-60 másodpercig, kilélegezve.

 

 

 

A mini lépcsőzőgéppel minden lehetőség adott, hogy feszesebbé tegye testét, amíg újra edzőterembe nem megy. Hogy még hatékonyabban dolgozzon a derekán, hasizmain, minden lépésnél fordítsa el a csípőjét! Csak csinálja a swinges mozdulatokat és lépegessen!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ

Kicsi és egyszerűen használható kardió tréning eszköz, a stepper, hatékony a zsírokkal szemben. A Domyos, az Ön fitnesz partnere ajánlja a narancsbőr elleni programját.

(2)
FITNESZ
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Milyen testmozgást válasszunk, ha fogyni szeretnénk? Kövesse a Domyos tanácsait az alakja formálásához.

(2)
AZ OLDAL TETEJERE