MILYEN SPORTOT VÁLASSZUNK, HOGY A LEGTÖBBET TUDJUK LEADNI?

(2)

Csak egy dologról álmodik: lefogjon és ördögi testalkata legyen? Melyek azok a sportok, amelyek a legtöbb eliminációt eredményezik ? A Domyos tájékoztatja arról, hogy melyek azok a sportok, amelyektől a legtöbbet izzadhat: a méregtelenítés garantált!

 

Mi az izzadás?

Az izzadás a hőszabályozás természetes reakciója erőkifejtés során. Amikor a test hőmérséklete emelkedik, a verejtékmirigyek működésbe lépnek és verejtéket termelnek. A verejték végigcsorog a bőrön, hűsíti a testet és a hőmérséklet hatására elpárolog.

 

Az izzadás egy szükséges és egészséges reakció :

  • Lehetővé teszi a test hőszabályozását,
  • Részt vesz a méreganyagok eltávolításában
  • Segíti a bőr pórusainak a tisztulását is

 

Ez az erőkifejtés valós indikátora is, a megfelelően kifejtett erő záloga.

 

Mit izzadunk ki?

A verejték elsősorban vízből áll. Mivel az izzadás feladata a túlságosan magas testhőmérséklet csökkentése, a víznek jó hatása van ezen a téren. Körülbelül 99% víz található benne, de ásványi sók (nátrium), klór és zsírok is.

 

Amikor izzad, távozik a só, amely elősegíti a narancsbőr és a vízvisszatartás jelenségét. Így méreganyagokat és kalóriákat is eltávolít. A kiszáradás nélküli könnyebb elimináció érdekében fontos, hogy minden erőkifejtés előtt, közben és után igyunk.

 

Az izzadás fogyaszt?

Az izzadás vízvesztés… de zsírról semmi esetre sincs szó!

A vízvesztéssel átmenetileg csökken a testsúly. Ez a víz formájában elveszített testsúly azonban azonnal visszakerül a test vízpótlása után. Ezt a célt a rendszeres fizikai tevékenységgel (állóképesség típusú) és kiegyensúlyozott táplálkozással érheti el.

 

Milyen sportok teszik lehetővé a legtöbb eliminációt?

 

Az ugrókötél

Kétségkívül szerette, imádni fogja: az ugrókötél kiváló az eliminációra! Az ökölvívók kedvenc fitnesz-eszköze, félelmetesen hatékony kardió tréning gyakorlat:

  • 15 perc ugrókötél felér 30 perc futással.
  • 725 kalóriát éget el óránként az ugróköteles gyakorlat közben.

Az ugrókötél javítja az egyensúlyt is, és hozzájárul a jó testtartáshoz. Az ugrókötelezés megnöveli az állóképességet és megdolgoztatja az alsótest izmait, erősíti a karokat, a vállakat, a hátat és a hasizmokat.

Gyorsan izzadni fog, farizmai és combjai egyaránt erősödnek: hogy is lehetne lemondani róla?

 

A kerékpár

Erősíteni a szívét, állóképességét, lélegzetvételét, izmosítani vádlijait, combjait, fenékizmait, hátát, hasizmait: számíthat mindezekre, a kerékpárnak köszönhetően! A teljeskörű kardió tevékenység, amellyel maximális mennyiségű kalória égethető el és eliminálható: akár 1/3 liter verejték egy órás túra alatt! Találja meg saját haladási ritmusát: fölösleges erőltetni, erőfeszítését siker koronázza akkor is, ha mértékkel adagolja. Haladjon kíméletesen, fokozatosan. Pedálozás a forma felé, olyan kellemetlen ez?

 

A futás

Tudja Ön, hogy egy órás jogging alatt egy liter vizet veszítünk, azaz körülbelül 900 kalóriát? Ugyanakkor izmosítja szívét, fejleszti lélegzetvételét, eltávolít minden feszültséget. És ezt tudva, képtelenség lenne az edzőcipőket félretenni! A kezdet néha nehéz, de legyen nyugodt, néhány alkalom után már nem tud meglenni nélküle. Kis tipp, hogy motiváltabb legyen: fusson zenére, mp3 lejátszóval! Akik kényelmesen szeretnek inkább futni otthonukban, válasszanak egy futópadot. Minden esetre ne feledjen minden edzés előtt és után nyújtani. Mi lehet jobb egy nagy adag levegőnél a felfrissüléshez?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
HAMAROSAN ELFOGY
TC7 futópad
fölött
189 990 Ft169 990 Ft*
    FITNESZ
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

    (1)
    AZ OLDAL TETEJERE