KI AKAR NARANCSBŐRT?

(1)

Cellulitisz, narancsbőr, stria… nagyon sok nő szeretné, ha e szavak örökre eltűnnének a szótárainkból. A kellemetlen lerakódások eltüntetésére szolgáló összes módszer közül mindenkinek meg kell találnia azt, amelyik a saját cellulitisz típusa kezelésére a legmegfelelőbb. Ismerje meg a cellulitisz leküzdésére szolgáló praktikáinkat.

 

Amikor a cellulitisz markában vagyunk

A nők leghőbb vágya, ahhoz, hogy jobban érezzék magukat a saját testükben: hogy eltüntessék végre azt a nyavajás cellulitiszt, amitől nem bírnak megszabadulni. Noha már önmagában az eltüntetés sem tűnik könnyűnek, tökéletesen meg kell ismerni az ellenfelet és különbséget kell tenni az egyes cellulitisz típusok között, amelyek a következők: adipózis cellulitisz (súlyproblémák, kevés testmozgás okozza), a  vizes cellulitisz (rossz vér- és nyirokkeringés, túl sós ételek okozzák) és a fibrózis cellulitisz (régi, az ipari cukrok, a lerakódások segítik elő). Az öröklött hajlam is közrejátszik a cellulitisz kialakulásában, de ez nem minden. Vannak más tényezők is…

 

A cellulitisz típusai

Ahhoz, hogy megfelelő lépéseket tegyünk és a helyes cellulitisz elleni étrendet kövessük, meg kell határozni a cellulitisz jellegét. E diagnózis alapján lehet azután kiválasztani egyik vagy másik módszert ahhoz, hogy hatékonyan eltüntessük a lerakódásokat .

 

Az adipózis cellulitisz

Mit takar? A nők első számú ellenségének tekinthetjük, mert ez a leggyakoribb típus. Nem függ össze keringési zavarokkal, hízás vagy a túl zsíros táplálkozás és a mozgásszegény életmód okozza. Gyakorlatilag akkor, amikor több zsíros élelmiszert és energiát fogyasztunk el, mint amennyit felhasznál a szervezetünk, nő a bőr alatti réteg térfogata és megváltozik a bőr kinézete.

 

Hogyan ismerhető fel? A comb és a fenék, valamint a has bőrfelületén tapasztalható.Puha állagú de nem fájdalmas.

 

Hogyan lehet megszüntetni? Az adipózis cellulitisz eltüntetése érdekében iktassa ki a cukrot és a főtt zsíradékokat az étrendjéből.

Egyszerűen javítsa a mindennapi táplálkozását, részesítse előnyben a friss, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag  termékeket. Ne feledkezzen meg a rendszeres testmozgásról sem, elsősorban az állóképesség fejlesztéséről: a kardio-edzés testét a tartalékai felhasználására kényszeríti, vagyis a zsírsejtek felszámolására. Minden nap legalább 30 percig tekerjen szobakerékpáron, gyalogoljon tempósan vagy fusson futógépen, ami segíteni fog csökkenteni a zsírtömeget. Végezzen testépítést is, ami segít átformálni az alakját, serkenteni az izomműködést, ideértve a közvetlenül a bőr alatt (vagyis a cellulitisz közvetlen közelében) található izmokat is.

 

A vizes cellulitisz

Mit takar? A cellulitsznek ez a formája gyakran keringési zavarokkal (vér- és nyirokkeringés) függ össze, ami gátolja a víz megfelelő keringését testben, ezért az nagy mennyiségben raktározódik a sejtek között. Kialakulása  az erős vízvisszatartás  és a testmozgás hiányának a következménye.

 

Hogyan ismerhető fel? A vizes cellulitisz főleg vékony nőknél tapasztalható.Könnyen azonosítható, mivel gyakran a lábak elnehezedésének érzésével jár együtt.A narancsbőr összenyomás nélkül is enyhén látható. A bőr inkább puha és hepehupás.Többé-kevésbé a test minden részén megtalálható:has, csípő, fenék, comb, vádli, boka és kar. Ezt a típusú cellulitiszt lehet a legkönnyebben és a leggyorsabban eltüntetni.

 

Hogyan lehet megszüntetni? A vizes cellulitisz eltüntetéséhez célzott stratégiát kell alkalmazni a méregtelenítés és a kellemetlen jelenségtől való megszabadulás érdekében.Ami a sportolást illeti, elsősorban a vizikerékpározás jellegű vizes sportokat részesítse előnyben, vagy szobakerékpározzon, hogy a lerakódott zsír fellazuljon és újra beinduljon a keringés. A tányérjába elsősorban antioxidánsokban és citoflavonoidokban gazdag gyümölcs és zöldség kerüljön.Az ananász, a citrom, vagy a narancs segít megvédeni az erek sejtjeit és javítani a kapillárisok vízhatlanságát. A fokhagyma szintén hatékonyan aktiválja a keringést.A vizes cellulitisz elleni krémek is segíthetnek a méregtelenítésben, a vér- és nyirokkeringés aktiválása érdekében, valamint a hulladékok, köztük a lipidek kiürítésében. A megfelelő eredményhez mindig hosszában felfelé masszírozza a lábát a lábfejtől kezdve a derék felé haladva.

 

A fibrózis cellulitisz

Mit takar? A legmakacsabb cellulitisz forma, mivel a leghosszabb ideje áll fenn.Gyakran a túl nagy mennyiségben fogyasztott ipari cukor okozza a kialakulását: sütemények, szénsavas italok, kész élelmiszer-termékek…stb.

 

Hogyan ismerhető fel? A fibrózis cellulitisz tapintása kemény, mivel kisebb térfogatú és mélyebben helyezkeik el.Elég fájdalmas,amikor kézzel megnyomjuk jól kitapintható.Ennek az adipocitákat körülvevő kollagén rostok rugalmatlanná válása az oka.A narancsbőr ebben az esetben markáns és látható. A bőrszövet meglazult állapotban van.

 

Hogyan lehet megszüntetni? Az eltüntetéséhez a lehető legtöbbet kell mozogni. Ezért semmi sem hatásosabb, mint afitnesz mozgásformák: a kardio gyakorlatok, izomerősítő mozgás és célzott nyújtás (comb, has, fenék) hatékony e szövetek eltüntetése szempontjából. Próbálja ki a köredzést, a step aerobikot, az aerodance és a spinning órákat, vagy akár a zumbát. Érdemes tudni, hogy a klasszikus tánc is nagyon hatékony ennek a típusú cellulitisznek az eltüntetésében.Ne feledje száműzni az összes ipari cukrot, valamint a lassan és gyorsan lebontható cukrokat esténként a tányérjából.Figyeljen az úgynevezett "light" termékekre, még akkor is, ha alacsonyabb a cukortartalmuk, mert esetenként ennek ellenére is nagy mennyiségben tartalmaznak finomított cukrot.Válassza főleg az antioxidánsokban gazdag élelmiszereket, például azokat, amelyek sok C- és E-vitamint, szeléniumot, béta-karotint és cinket tartalmaznak.A friss gyümölcsöké (pl.:narancs, alma, vörös piros gyümölcsök...) és zöldségeké (pl.: a friss zeller, cukkini, sárgarépa, brokkoli...) valamint a száraz és friss hüvelyeseké (pl.:bab, lencse, borsó...) legyen a főszerep az új étrendjében. A fehérjék közül válassza a teljes fehérjéket, egyen húst (pulykát, csirkét), halat, tenger gyümölcseit és tojást is.

 

A cellulitisz elleni fitnesz kellékei

A rendszeres szabadtéri vagy edzőtermi testmozgás mellett folytassa az otthoni sportolást is hatékony fitnesz eszközökkel a cellulitisz leküzdése érdekében: a mini lépcsőzőgép, a ugrókötél. Fedezze fel a jótékony hatásaikat!

 

A lépcsőzőgép

Íme egy veszedelmes fitneszezköz a cellulitisz ellen, amellyel szórakoztató a sportolás és közben olvadnak a kilók.A elve? Kis lépcsőkön állva a lépcsőzést szimuláló mozgást kell végezni rajta.Eredmény: feszesebb lesz az alakja és jobban bírja levegővel a mozgást.Napi 30 perces edzés mellett a lépcsőzőgép hatékony a zsírpárnák ellen. Hatása kifejezetten a combon és fenéken jelentkezik, így edzésről edzésre enyhíthető a narancsbőr problémája.Emellett étkezzen egészségesen és kiegyensúlyozottan, kerülje a túl nagy cukor-vagy zsírtartalmú élelmiszereket és a siker garantált!

 

Az ugrókötél

És mit szól az ugrókötélhez a cellulitisz leküzése érdekében? Ez a kis fitneszkellék nagyon hasznos: tökéletes fogyáshoz, a test tonizálásához, az állóképesség fejlesztéséhez, a rossz zsírok eltüntetéséhez, biztos, hogy rögtön tetszeni fog!Ugrókötelezés közben a mélyen futó ereket és a nyirokrendszert masszírozza a megmozgatott izmok segítségével. Eredmény: javul a keringés, megszűnnek a vérkeringési és vízvisszatartási problémák.Miközben égeti a kalóriákat a gyakorlat végzésével csökkenti a zsírtömegét is.Így bár a cellulitisz nem tűnik el egy varázsütésre, kevésbé láthatóvá válik.

Az ugrókötelezés elkezdésekor hetente háromszor végezzen három, egyenként két perces sorozatot.Az egyes sorozatok között tartson 10-15 másodperces pihenőt. Edzésről edzésre növelje az eredményt bokasúllyal emelve a terhelést.

 

 

 

Most már ismer néhány fogást és praktikát a cellulitisz hatékony eltüntetésére. Ha örökletes hajlamról van szó (hormonális egyensúly felborulása) tartsa észben, hogy a genetikai tényező csak fogékonyságot jelent  a kialakulására. Azt kell megérteni, hogy ez nem az egyetlen ok: a túl kalóriadús ételek vagy a mozgáshiány is lehet a kialakulásának az oka.Ezért táplálkozzon kiegyensúlyozottan és legalább hetente kétszer végezzen fitnesz edzést. A legyőzésében meghatározó szerepet játszik az egészséges életmód!Ha nem biztos abban, hogy melyik az ön számára megfelelő étrend, vagy hogy melyik sportot válassza, kérjen tanácsot orvosától.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ
conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

(1)
AZ OLDAL TETEJERE