JÓGA-PILATES: A JÓGASZŐNYEG HELYES KIVÁLASZTÁSA

A jóga vagy pilates kényelmes gyakorlásához ajánlott egy nyugodt helyen letelepedni egy jógaszőnyeget használva. A jógaszőnyeg megkíméli a hátát és az ízületeit, elnyeli az ütődéseket, ami a zen tevékenységeknél nélkülözhetetlen. A jógaszőnyeg helyes kiválasztásához jegyezze meg ezeket a különböző szempontokat: méret, vastagság, kopásállóság.

 

A wellness, talajon végzett gyakorlat

Stretching, jóga, fitnesz… mindezeket a tevékenységeket wellness gyakorlatoknak tekintik. Ezek a sportágak egyesítik a formát és a relaxálást.

 

Minden mozdulatához, akár ülő, vagy fekvő helyzetben van, ajánlott a jógaszőnyeg használata. Kíméli hátát és ízületeit azáltal, hogy elnyeli az ütődéseket és optimális kényelmet biztosít, ami nélkülözhetetlen eleme a zen tevékenységek gyakorlásának.

 

Milyen méretű, vastagságú és erősségű jógaszőnyeget válasszak?

A jógaszőnyeg megfelelő kiválasztásánál figyeljen a

 

a szőnyeg méretére

Hogy ne végezze a gyakorlatait közvetlenül a földön, válasszon egy Önnél nagyobb szőnyeget.

 

vastagságára

A szőnyeg vastagsága elsődlegesen fontos.

A relaxáció közben (jóga) inkább vastag jógaszőnyeg megfelelő, hogy megóvja a talaj melegétől, hidegétől vagy nedvességtől.

A dinamikusabb edzésekhez inkább olyan jógaszőnyegre van szüksége, amely elég vastag az ütések elnyelésére.

Általános szabály az, hogy kerülje a túl puha szőnyegeket és a túl vastagokat is, amelyeken kificamíthatja a bokáját, csuklóját, vagy más ízületét.

 

a kopásállóságára

Egy jógaszőnyeg nem jelent nagy kiadást. De vigyázzon, hogy ne essen bele a legolcsóbb ár csapdájába. Mindenek előtt válasszon olyan szőnyeget, ami ellenáll az ismételt gyakorlatoknak.  

 

Utolsó tanács: keresse a csúszásgátló anyagokat

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE