IZZASZTÓ RUHÁZAT: MIÉRT HATÉKONY?

(1)

Hogy optimalizáljuk az izzasztó ruházat hatékonyságát, a Domyos és az Oxylane Research kifejlesztett egy új termékválasztékot, amely megfelel a sportolók és minden aktív, alakmegőrzésen dolgozó ember igényeinek és elvárásainak. Ismerje meg, miért és hogyan érdemes hordani az izzasztó ruhákat!

 

Mire jó az izzasztó ruházat?

Az izzasztó ruházat anyaga nem lélegzik, tehát fokozza az izzadást. A test az izzadsággal hűteni akarja magát, leadni a felesleges hőt, beállítani a testhőmérsékletet (37°C-ra) és frissíteni a bőrt. Általában az izzasztó ruhát fogyás céljából viselik, hogy fokozzák a súlyvesztést. Mindenesetre jó, ha tudja, hogyan ideális a használata.

 

Hogyan használja az izzasztó ruházatot?

A ruházat egyszerű viselése nem elegendő a fogyáshoz! Használata csak sporttevékenységgel egybekötve eredményes, főként, ha az rendszeres. A mozgásnak nem kell feltétlenül intenzívnek lennie, például számos gyalogló is alkalmaz izzasztó övet a terhelés során. Azonban oda kell figyelni, mikor és hogyan hordja, mivel ha nagyobb a folyadékveszteség, mint a -bevitel, kiszáradást okozhat. Ne felejtsen el az erőfeszítés során is rendszeresen inni!

 

Az izzasztó ruházatot közép- vagy hosszú távon viselje, de ne túl hosszú ideig (mivel a túlzott izzadás a ruha alatt bőrirritációhoz és túlzott vitamin- és ásványi sóveszteséghez vezethet. Ezek az izzadság 1%-át alkotják, és nagyon fontosak a test megfelelő működéséhez.), hogy a jótékony hatásait maximálisan élvezhesse! Az optimális hatékonyságot kiszámíthatja az izzadság mennyisége alapján, de leginkább az edzés alatti hőmérsékleti viszonyoktól függ.

 

Melyek az izzasztó ruházat hatásai és előnyei?

Az izzadás hatásait és következményeit fokozza az izzasztó ruházat viselete. Nagyon kedvező hatásai lehetnek:

 

  • Az izzasztó ruha fokozza a vízveszteséget, tehát fizikai aktivitás vagy sporttevékenység után úgy fogja érezni, hogy fogyott. De az elvesztett vizet visszanyeri, ahogy folyadékot iszik. Tehát hangsúlyozzuk, hogy az izzasztó ruha viselete csak akkor segít az alakformálásban, a comb és fenék feszesítésében, ha fizikai aktivitással és diétával párosul. Maga a ruha nem csökkenti a zsírtömeget, nem feszesíti az izmokat.

 

  • Az izzadással méreganyagok távoznak szervezetéből. Az izzasztó ruha viselete fokozza a méregtelenítést.

 

  • Az izzasztó ruha tökéletes bemelegítéshez. Mivel anyaga neoprén (könnyű és hőtartó), poliamid (kicsi a súrlódása), PVC (vízhatlan) és Lycra (főként a derekán, mivel rugalmas), nem légáteresztő. És ezért fokozza az izzadást. Gyorsan bemelegíti az izmokat, ami hideg időben nem elhanyagolható előny, és ezen felül még enyhíti az izomfáradságot is terhelés után.

 

  • Simábbá teszi a bőrt. Kedvező hatása még, hogy valóban puhábbá teszi a bőrt.

 

  • Kedvezően hat a narancsbőrre, cellulitiszre is (amely vízvisszatartás miatt alakul ki). Mivel gyorsítja a keringést, az izzasztó ruha kisimítja a cellulitiszt, és nedvesség-elvezető funkciója is van. Izzasztó rövidnadrág viseletét javasoljuk ebben az esetben.

 

A Domyos izzasztó ruházat: miben jobb?

Mivel az izzasztó ruhák nem légáteresztőek, az izzadság nem tud elpárologni. A Domyos az Oxylane Research kutatóközponttal együttműködve egyrészt kimutatta, hogy az elpárologni nem tudó izzadság a bőrfelszínen marad, és újrahidratálja azt az edzés után; másrészt az új Domyos izzasztó ruhákat úgy fejlesztette ki, hogy kiküszöböljék mind a túlmelegedést (hipertermia), mind a kihűlést (hipotermia).

 

Javasoljuk, hogy próbálja ki rövidnadrágainkat és térdnadrágainkat fitneszedzéshez, hogy megismerje nedvesség-elvezető funkciójukat. Az izzasztó öv pedig segít a derék és a csípő fogyasztásában. Főként futáshoz használatos. Viselheti futópados edzéshez is. Végül az izzasztó melegítő együttesek (felsőrész és nadrág), mivel az egész testet fedik, ideálisak az izomzat be- és újramelegítéséhez.

 

 

 

Meglátja majd, milyen hatékonyak a Domyos izzasztó ruhák, és hogy segítenek elkerülni a túlmelegedést. Hordja őket fizikai és sporttevékenységhez! Az izzasztó ruhák kiegészítéseként természetesen ne feledkezzen el a folyadékpótlásról és a megfelelő táplálkozásról sem! Fogyasszon minél több folyadékban gazdag gyümölcsöt és zöldséget (mindegyik ilyen, de vannak kiemelkedő víztartalmúak: görögdinnye, körte, narancs, ananász, cukkini, endívia, csemegepaprika, uborka). Ha mégis bármilyen kétsége lenne a termék használatával kapcsolatban, kérje ki orvosa véleményét (különösképp veseproblémák esetén és terhesség után)!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE