A HÚZÓDZKODÓ RÚD HELYES KIVÁLASZTÁSA

Szeretné fejleszteni hát- és karizmait egy egyszerű és hatékony eszköz segítségével? Fedezze fel a húzódzkodó rudat! A céljainak megfelelő típus kiválasztásához kövesse a Domyos tanácsait.

 

A kiválasztás előtt vegye számba a befektetés mellett szóló érveket!

A húzórúd a legegyszerűbben használható testépítő eszköz. Akár fix, akár állítható, a Domyos húzódzkodó rudat tulajdonképpen bárhová rögzítheti otthonában.

 

A húzórúd, izomzatát a húzódzkodási gyakorlatokkal rajzolja meg.

Használat: helyezze a rudat magasra, tegye kezeit a rúdra és húzódzkodjon fel olyan testhelyzetből, hogy karjai nyújtva legyenek.

 

Ezek az erősítő gyakorlatok fogják fejleszteni a bicepszet, a hátizmokat, vállakat és a mellkasi izmokat. De a kidolgozott izmok minősége függ a kiválasztott rúdtól is.

 

Milyen tulajdonságok, milyen előnyökkel járnak?

A húzódzkodó rúd kiválasztásához három szempontból hasonlítsa össze őket: 

 

  • A teljesítmény a rúd által elviselt maximális súly. Inkább kerüljük el a balesetet olyan rúd kiválasztásával, amyely megfelel testsúlyának és az erőfeszítések súlyának.

 

  • A biztonság a fal típusával függ össze, ahová a rudat rögzíteni fogja.

Például fix rudaknál, mint amilyen a  Domyos BT 500 rúd, inkább betonfalat válasszon.

 

  • A tárolás. Ha tárolni szeretné a húzódzkodó rudat, tehát rendszeresen fel- és leszerelni, inkább az állítható rudakat válassza, például a Domyos BT 200 rudat.

 

Melyik húzórudat, milyen célra?

A hátizmokat a Domyos BT 200 húzórúddal fejlesztheti

Az állítható húzórudat, vagy " ajtórudat" két fal közé nyomással kell rögzíteni. Létezik kis méretben, amely 70 - 95 centiméter között állítható, vagy a 100 - tól 120 centiméterig állítható nagy méretben.

 

A nagy hátizom, a trapézizmok, a bicepszek és tricepszek fejlesztéséhez a fix BT 500 Domyos húzórúd a leg megfelelőbb

Ezt a húzórudat a négy rögzítési pontján kell a falra erősíteni. A rudat otthon végzett intenzív húzódzkodási gyakorlatokra tervezték.

Figyelem! Rögzítse szilárd falra, például betonra! 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ

A hát megdolgozásához és az izmok fejlesztéséhez három-három mozdulatra van feltétlenül szükség, álló testhelyzetben: vízszintes húzások, függőleges húzások és a vállak emelése.

(1)
AZ OLDAL TETEJERE