Hogyan karcsúsítsuk lábainkat?

Természetesen a lábak karcsúsítására semmi nem jobb egy fizikai tevékenységnél. Azonban néhány, egészséges táplálkozással társított mindennapi fogás is segíthet abban, hogy elérje azt a célt, amiről minden nő álmodik…

 

Sportoljon, hogy formázza lábait

Természetesen a lábak karcsúsítása nem lehetséges egy minimális fizikai gyakorlat nélkül. Képtelenség sikert elérni a tévé előtt ülve! Ehhez végezzen gyakorlatokat, amelyekkel nem veszít az izomtömegből, hanem inkább az összes alsó izmot alakítják. A combok tonizálásához például nekitámaszkodhat egy falnak, és „széket” csinálhat egy percen keresztül.

 

Gondoljon rendszeres tevékenység végzésére is. A lábak karcsúsításához kitűnő gyakorlat az úszás, a gyaloglás, a tánc, a futás vagy még a kerékpározás. Ezen kívül a görkorcsolyás vagy kerékpáros séták is nagyon hasznosak a combok megdolgozására, és kellemes pillanatok szerzésére is alkalmat jelentenek.

Ami a gyaloglást illeti, semmi nem egyszerűbb annál, hogy egy kicsit minden nap gyalogoljon: parkoljon le úti célja előtt, hogy kényszerítse magát a gyaloglásra, vagy szálljon le a metróról vagy villamosról két megállóval korábban! Ne feledjen helyes lépésekkel gyalogolni, egyenesen, a hasizmokat és fenékizmokat összehúzva.

 

Egyen egészségesen

Tudnia kell, hogy nem létezik olyan diéta, amivel csak a combokat lehet lefogyasztani. De a helyes táplálkozás lehetővé teszi az egész test karbantartását és a jó egészség megőrzését. Amennyire csak lehet, kerülje a zsírokat, amelyek közvetlenül a fenéken tárolódnak. Inkább zöldséget, gyümölcsöt, fehérjét és gabonát fogyasszon.

 

Masszíroztassa magát

Bizonyos gyógytornászok vagy masszőr által végzett masszázsok kíméletesen karcsúsíthatják lábait:

 

  • ütögetés-görgetés a combokra, hogy elősegítse a zsírsejtek leválását, valamint szétrobbanásukat. Ez a masszás mintegy harminc percig tart. Tanácsos 10 - 12 alkalommal elmenni, 5 - 6 héten keresztül a zsírsejtek leválásának elősegítésére. A masszírozás 45 - 65 € között van, alkalmanként.

  • a nyiroknedvek elvezetése felgyorsítja a vérkeringést és hatékonyan keringeti a zsírsejteket. Ekkor finom nyomásokat kell alkalmazni a combokon alulról felfelé. Tanácsos 10 - 12 alkalommal elmenni, 5 - 6 héten keresztül, alkalmanként 30-40 € közötti áron.

 

Ápolja lábait a mindennapok során!

Minden nap gondozza lábait, hogy néhány egyszerű mozdulattal karcsúsítsa őket:

 

  • a zuhanyozást fejezze be egy hideg vízsugárral, a lábaktól a combok felé

  • igyon legalább 1,5 liter vizet naponta

  • ne viseljen magas sarkú cipőt és szűk nadrágot, hogy ne szorítsa össze a lábszárait

  • ne maradjon túl sokáig ülve

  • aludjon felemelt lábakkal, hogy megkönnyítse a vérkeringést

  • kerülje a napsütést és a nagy hőséget.

 

Már minden rendelkezésére áll ahhoz, hogy álom-lábai legyenek!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Milyen testmozgást válasszunk, ha fogyni szeretnénk? Kövesse a Domyos tanácsait az alakja formálásához.

(2)
AZ OLDAL TETEJERE