FESZES TEST NYARALÁS ALATT!

(1)

Otthon, az irodában vagy a nyaralás alatt... ismerje meg tanácsainkat, amelyek segítségével kihasználhatja a nyarat és formában maradhat a szabadság alatt is! Segítünk Önnek, hogy megőrizze ezt az értéket, a testét, és hogy gondoskodni tudjon róla: kövesse 5 tippünket és legyen szép és sportos a homokos parton is!

 

Vigyen magával a bőröndben...

Mindent, ami egy sportos nyaraláshoz szükséges! Ezen a nyáron feszesebbé teheti testét az alábbi tanácsaink alkalmazásával. Hogyan? Egyszerűen magával vihető fitneszeszközökkel: súlyzók, bokasúly, fitneszszalag, gumikötél, expander, ugrókötél, tornaszőnyeg... Rengeteg a lehetőség egy valódi fitneszszett összekészítésére még a nyár előtt! Mi sem egyszerűbb, mint edzeni: látogasson el a Domyos személyi edzői rovatunkba, és ismerje meg a több tíz ingyenes edzővideót!

 

Ébredjen sportosan!

Vegyen fel új szokást szabadsága alatt: ébredés után kezdje a napot sportolással! A kíméletes izomébresztéshez kezdjen nyújtással! A nyújtásnak köszönhetően az izmok visszanyerik tónusukat, a bennük felhalmozódott feszültség kioldódik, a test hajlékonyabb lesz és a korral járó izomleépülés lassul. Egy trükkös gyakorlat: lábai legyenek csípőszélességű terpeszben, fejét finoman hajtsa le, állát húzza be! Hátát görbítse lassan, csigolyáról csigolyára! Lábai maradjanak nyújtva, a súlypontját tolja enyhén előre. Ürítse ki fejét és lélegezzen mélyeket! Tartsa ezt a pozíciót 3 percen át, majd egyenesedjen fel, lassan, csigolyánként: medence, derék, hát és nyak.

 

Maradjon aktív minden körülmények között!

Ezen a nyáron, ha kedve lenne a napon lustálkodni... álljon ellen! Az egész éves erőfeszítéseket ne hagyja elveszni! Használjon ki minden pillanatot az alakformálásra! Például bármikor erősítheti karját ezzel az egyszerű trükkel: fogjon meg egy fitneszsúlyzót (vagy egy kis kulacs vizet), álljon terpeszbe, lábait enyhén rogyassza be, medencéje nézzen előre! Fogja egyik kezébe a súlyzót, tegye a tarkója mögé, másik kezét tegye csípőre! Belégzésnél nyújtsa ki a jobb karját anélkül, hogy a könyökét megmozdítaná! Kilégzéssel térjen vissza a kiinduló helyzetbe! Ismételje ezt a mozdulatot 15x mindkét oldalra, minden nap!

 

Vesse magát a vízbe!

Ha a tengerparton nyaral, kösse össze a kellemeset a hasznossal és végezzen hatékony fitneszgyakorlatokat, hogy jó formában maradjon: rója a strandot lábszárközépig érő vízben támadójárásban! Hogyan? Bal lábával lépjen nagyot előre, és lépjen úgy, hogy lábát behajlítja! Majd nyomja fel magát, zárja össze a lábakat, majd lépjen előre a másik lábával! Milyen előnyei vannak? A közegellenállás miatt jobban dolgoznak a combizmok, a homok miatt pedig instabil a testhelyzet, így a mély izmokat is megmozgatja. Önön a sor, a kemény combokért!

 

Dolgozzon a testtartásán!

Üljön a strandtörölközőjére, és ne vesztegessen egy percet sem, dolgozzon testtartásán! Tartsa magát a lehető legbüszkébben és máris formálja alakját! Hogyan csinálja? Húzza felfelé fejét folyamatosan, vállát pedig engedje le és hátrafelé! Nézzen egyenesen, messzire maga elé! És ne feledkezzen meg a nyak feszesítéséről sem! Szinte észrevétlenül végezzen pár oldalirányú mozdulatot, balról jobbra- Majd körözzön lassan! És kész is a kör!

 

 

 

Érezni fogja, hogy ezekkel az egyszerű, de hatékony fitnesztrükkökkel mennyivel feszesebb marad a teste a nyáron! Önön a sor, legyen aktív a nyara!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE