EDZÉS UGRÓKÖTÉLLEL

Kardió tréning, állóképesség, izomerősítés, lábterpesz: az ugrókötelet gyakran használják a sportolók edzéseinél. Akár kezdő, akár gyakorlott sportoló, az ugrálókötelet használhatja teljeskörű testedzéshez.

 

KezdőknEK: a könnyű edzéshez

Az ugrókötél jelentős dinamikus erőt igényel.

Ha kezdő, célszerű váltogatni az edzéseket az aktív gyaloglással, az elliptikus kerékpárral, kerékpározással, vagy akár futással. Ezek olyan tevékenységek, amelyek gyorsan fejlesztik fizikai erőnlétét.

 

Az ugrókötelet elővigyázatosan kell használni:

  • nem mezítláb
  • előzetesen végezzen nyújtó gyakorlatokat
  • öltözzön megfelelően (a nőknek kötelező a fitnesz-melltartó viselése!)
  • Hogy ne legyen izomláza, ne feledjen el minden edzés után nyújtani.

 

Gyakorlott sportolókNAK: az edzés kiegészítésére

Ha gyakorlott sportoló, használja az ugrókötelet az edzés kiegészítésére.

Csak a vádlit, kvadricepszet és a fenékizmokat dolgoztatja meg. A teljes programhoz mindenképpen dolgoztassa meg a felsőtest izmait is húzódzkodásokkal, fekvenyomással és fekvőtámasszal.

Ne feledje az alapos bemelegítést minden edzés előtt!

 

Ugrókötél, a futók kitűnő edzése 

Az ugrókötél ideális edzési segédeszköznek bizonyul a futók számára. Nem csupán az állóképesség, de az összpontosítás szempontjából is.

Edzés közben percenként több száz kis ugrást hajt végre. Ez rendkívüli koncentrációt igényel, és a sebességet állandóan hozzá kell igazítani a magassághoz.

 

Szóval fejleszti a lábak reagálási képességét, amely nélkülözhetetlen a futáshoz

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ
conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

(1)
FITNESZ

Szeretne kalóriát égetni rekordidő alatt? Figyelmébe ajánlunk egy ugróköteles gyakorlatsort, amellyel fogyhat és testét feszesítheti. Önön a sor!

(1)
AZ OLDAL TETEJERE