CÉL: FOGYÁS STEP PADDAL

Mint minden évben, ahogyan közeledik a nyár, azt vesszük észre, hogy egyre többet gondolunk a következő nyaralásra és karcsúnak képzeljük magunkat, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Ön már kitűzte a célját? Ne keressen tovább! A szép testalkathoz a lépcsőzés az a sporttevékenység, ami segítségére lehet abban, hogy gyorsan elérje céljait, és mindezt szórakozva, minimális idő alatt!

 

MI A step-pad?

Az 1986-ban az Egyesült Államokban létrehozott lépcsőzőpad továbbra is hódít! Megjelenése óta megállás nélkül elárasztja a fitnesztermeket, ahol egyesek csak erre az eszközre esküsznek! A step az egyik legnépszerűbb kardió tréning lett, különösen azon nők és férfiak kedvelik, akik zenére szeretnek fogyni.

 

A fitnesz sztárágazatának, a lépcsőzésnek egyetlen eszköze egy lépcső (angolul „step” angolul), amelynek lapjának magassága állítható, így változtatható a gyakorlat intenzitása. Rendkívül játékos, olyan koreográfia köré épült edzési programot kínál, amely különböző és változatos lépcsőfokokat sorakoztat fel, elragadó zenére! A lépcsőzés nagyon dinamikus tevékenység, ami túlcsorduló energiát igényel. A ritmus és a csoportban uralkodó jó hangulat magával ragad, mindenki könnyedén adja át magát és szabadon mozog kedvére.

 

STEP BY STEP, ÉGETEM A KALÓRIÁKAT!

Testsúlya nyomasztja, és most szeretne karcsúbbá válni úgy, hogy közben jól érzi magát? Felejtse el a fogyókúrákat! A fogyás már nem titok a step paddall. A nagy energialeadással járó lépcsőzés egyszerre veszi igénybe az összes izmot, de a szív- és érrendszert is, inkább intenzív ritmusban. Eredmény: rekord idő alatt égetheti el a zsírokat (körülbelül 500 kalória óránként).

 

FOGYás és más hatás

A fogyáshoz tökéletes step ugyanakkor teljes edzést is nyújt. Számos jótékony hatása van, és erről rövid idő alatt meggyőződhet! Ismerje meg, mik ezek…

 

A lépcsőzőgép az egész testet izmosítja

Végezzen teljes izomerősítést! A lépcsőkön fel- és lemenet hatékonyan izmosítja az alsó és felső végtagokat. Minden edzés főként a combok és a vádlik izmait dolgoztatja meg a kitörés, térdhajlítás és kis impulzusok segítségével. Minél magasabb a szint, annál erősebb a talajjal való érintkezés, és annál jobban izmosodik a test. Ha a test alsó részét szeretnénk megdolgozni, inkább ne emeljük magasra a lépcsőt. Ezzel szemben, ha izmosodni szeretnénk, a legmagasabbra kell emelni a step szintjét. A karok a test többi részével összhangban dolgoznak és minden mozdulathoz hozzájárulnak. Így folyamatosan erősödnek és soha nem maradnak mozdulatlanok.

 

A lépcsőzés javítja a testtartást

A lépcsőzésnek köszönhetően javíthatja koordinációját, testtartását és szebbé teheti megjelenését! A lstep koreográfiák mindegyikénél szinkronba kell hozni a felső- és alsótest mozgását a helyes mozdulatok végrehajtásához. Arra kell összpontosítanunk, hogy harmonikusan kövessük a ritmust és összehangoljuk az egész test mozgását.

 

A lépcsőzés megtanít a lélegzetvétel szabályozására

Ahogyan az összes kardió-tréning tevékenység, a rendszeres lépcsőzés kitűnő az állóképesség erősítésére. A szív- és érrendszert egyenletes ritmusban veszi igénybe: légzése folyamatosan javul és megőrizheti jó fizikai állapotát.

 

KINEK AJÁNLOTT?

A step edzés a lehető legtöbb embernek ajánlott fitnesz tevékenység. Alkalmas azoknak a nőknek és férfiaknak, akik szeretnék megőrizni formájukat, erősíteni testüket és karcsúbb testalkatra vágynak.

 

HOGY TÖRTÉNIK EGY EDZÉS

A step edzés időtartama átlagosan 30 és 45 perc, a résztvevők szintjétől függően. Bemelegítés sorozattal kezdődik, hogy a testet felkészítse és megelőzze a boka vagy a térd sérüléseit. Majd vidám hangulatban és elragadó ritmusokkal következnek a koreográfiát alkotó mozdulatok. A gyakorlatokat pihenések szakítják meg. Az edzés végén néhány perc nyújtásra van szükség a görcs és az izomláz megelőzése céljából.

 

NÉHÁNY TIPP A GYAKORLATOK HELYES ELVÉGZÉSÉHEZ

Mindenek előtt szerezzen be alkalmas cipőt, amely jól tartja a bokáját. Az edzés alatt állítsa a step padot megfelelő magasságra, szintjének megfelelően, és helyezze el maga előtt. Igyon sok vizet a regenerálódási idő alatt. Vegye figyelembe saját szintjét, ne erőltesse: testét és szívét óvatosan terhelje, kövesse az edzők tanácsait! Utolsó tanács: mindig hallgasson testére és emelje fel eléggé a lábát, hogy ne ütközzön a step padba, mert eleshet.

 

Nos, készen áll a fogyásra és fizikai kondíciójának karbantartására, otthoni gyakorlatok végzésére, vagy a barátaival együtt a kellemes időtöltésre? Tegye jókedvvel, maradjon formában és fogyjon le gyorsan a step paddal.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESZ

Ismeri ezt a kis fitneszgépet, amely hatékonyan feszesíti alakját otthonában? Ismerje meg, mert ezzel fog mindig magasabbra jutni... és elérni a csúcsformáját!

(2)
AZ OLDAL TETEJERE