AZ ÁLLÓKÉPESSÉG FEJLESZTÉSE

Fullad a legkisebb erőfeszítés után, fél a lépcsőn felmenni… gondolt már arra, hogy fejlessze az állóképességét? A szív- és érrendszer és az állóképesség szorosan összefügg egymással. Az egyik javításához fejlessze a másikat!

 

Az állóképesség fejlesztése hosszú ideig tartó munka

Nem egy vasárnap délutáni 30 perces futással fogja javítani az állóképességét. Az erőkifejtésnek rendszeresnek kell lennie.

Az állóképesség javításához azt javasoljuk, hogy legalább 30 perces edzéseket tartson, szünet nélkül és rendszeresen.

 

Néhány hónap futás után,

  • kevésbé fog fulladni: szívének fokozódott az ellenállása
  • immunrendszere erősödött,
  • az izomzata szintén!

 

Milyen géppel?

Ha nem szereti a szabadtéri futást, próbálja ki az otthoni kardió tréning eszközöket.

Stepper, szobakerékpár vagy elliptikus tréner, evezőpad: mindezek a kardió tréning eszközök lehetővé teszik az állóképesség fejlesztését. Az önnek megfelelő eszköz kiválasztásához határozza meg második célját.

 

  • A második célja az, hogy eltávolítsa a zsírokat és erősítse elsősorban az alsótestének izomzatát: válassza a futópadot
  • Alakjának karcsúsításához, több izomcsoport megdolgozására (kar, hasizmok, lábak, farizmok): inkább az elliptikus trénert válassza
  • A gyors zsírégetéshez és főként a vádlik izmainak erősítéséhez: válassza a szobakerékpárt
  • Ha elsősorban a farizmokat és lábakat szeretné fejleszteni: válassza a steppert
  • A teljes, az egész testre végzett munkához: inkább evezőpadot válasszon

 

Végezetül, ha még mindig tétovázik: először kipróbálhatja ezeket a gépeket a fitneszteremben, hogy megismerkedjen azzal, amelyikkel a legjobb eredményt fogja elérni hosszú távon!

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE