5 technika a lapos hasért

Ha szeretné újrarajzolni alakját és betonkemény hasfalra vágyik, ne várjon a csodára:továbbra is a szabály a higiénikus életvitel: kiegyensúlyozott táplálkozás és sport teljes odaadással.A fontos, hogy ne hagyja, hogy rossz szokásai uralkodjanak Önön, építsen életébe új, hasznos viselkedésmintákat! Az évek során felszedett kilóktól nehéz megszabadulni.A lapos has és a szépen ívelt csípő elérhető: tartsa be a Domyos 5 tippjét!

 

Figyeljen a bevitt kalóiákra!

Az emberek általában szeretnék a lehető leggyorsabban kielégíteni étvágyukat, ha rájuk tör az éhség... És ez sokszor látszik is a mérlegen!  A kínzó étvágy meglátszik a hűtőn- és a kalóriaszámon is!  Hogy ennek véget vessen, és ez meglátsszék a hasán is, csupán oda kell figyelnie a szokásaira.  Nem kell megfosztania magát minden jótól, okozzon magának örömet, de meg kell fékeznie a farkasétvégyat! Nézzük meg közelebbről a bevitt kalóriákat:  életkorának és fizikai tevékenységeinek megfelelőnek kell lennie.  Egyék kiegyensúlyozottan és ésszerű mennyiségeket!  Az Anses, a nemzeti táplálkozásügyi és egészségvédelmi ügynökség szerint egy 20-40 év közötti férfinak naponta átlagosan 2700 kilokalóriát kellene fogyasztania;  egy 41-60 évesnek 2500 kilokalóriát.  Figyeljen oda testére, hogy mikor jelzi, hogy jóllakott!

 

A jól átgondolt étkezés

Hogy eltüntesse az úszógumit, amely kedvesen körülöleli, táplálkozásával kapcsolatban alakítson ki néhány egyszerű szokást.

 

A hasábburgonya nem zöldség...

Hagyjon fel a zsíros nassolni valókkal meccsnézés közben vagy egy átmulatott éjszaka után... felejtse el a rossz zsírokat és vésse eszébe a zöldségeket, az igazi zöldségeket!  Válogasson a zsírégető ételekből, amelyek emésztése több kalóriát igényel, mint amennyit effektíve a szervezetnek juttatnak.  Melyek ezek? Főként a friss zöldségek, amelyek vitaminban gazdagok és tisztítják a testet:  fokhagyma, articsóka, spárga, padlizsán (antioxidánsok, amelyek felszívják a zsírt), mángold, répa, cékla, brokkoli, zeller, gomba, cikória, káposzta, kelbimbó, karfiol, fodros kel, vöröskáposzta, savanyú káposzta, sütőtök, uborka, cukkini, endívia, spenót, zöldbab, zöldsaláta, madársaláta, kukorica, tarlórépa, hagyma, póréhagyma, paprika, retek, paradicsom.  Szinte a bőség zavara!

 

A fűszerek ereje

Tegyen zöld fűszereket ételébe, mivel az illóolajokat tartalmazó fűszerek ereje vitathatatlan.Kóstolja meg őket szószokban: tegyen tányérjába friss fűszereket, koriandert, petrezselymet, bazsalikomot... Rostjaik felszívják a zsír egy részét az emésztés során, és nem engedik őket felszívódni.Fogyasszon borsmentát:híres a lapos hast eredményező hatásáról, mivel serkenti az emésztést.Fogyasszon étkezés előtt fél órával egy forrázatot belőle: természetes módon csökkenti a farkaséhséget és az étvágyat.

 

A víz az új hitvallás

Az üdítők is rendkívül károsak: igazi csapda az úszógumira nézve... Hogy le tudja fogyni a hasát, vissza kell fognia magát a frissítő... és nagyon cukros üdítők tekintetében is. Egy doboz átlagosan 6 kocka cukrot tartalmaz.Hasonlóképp az alkoholos italok is nagy kalóriát rejtenek, ezen felül gyakori fogyasztásuk rossz hatással van az egészségére is.Újítsa meg hitvallását, hogy sikerüljön a diétája: válassza a vizet! A test megfelelő ellátása érdekében igyék meg naponta legalább 2 liter folyadékot!Ez a legjobb módszer szervezetének megtisztítására, a méreganyagok kiűzésére, mivel átmossa a szöveteket és azok nem tartják majd vissza a vizet. Ha egy kis erőfeszítéssel néhány hétig tartja magát ehhez az új szokáshoz, súlyfeleslege hamarosan csak egy rossz emlék marad!

 

Alvás, csakis az alvás

Szeretne karcsú maradni vagy lefogyni a pocakját?Akkor aludjon!Amerikai kutatók kimutatták, hogy az alvás időtartama és a hasi zsírpárnák gyarapodása között összefüggés van. Megfigyeléseik szerint a fiatal felnőttek és felnőttek, akik kevesebb mint 5 órát töltöttek alvással, könnyebben híztak hasra, mint azok, akik 6-7 órát.Mi az oka ennek? Minél kevesebbet alszik valaki, annál éhesebb, annál több zsírszövetet halmoz fel és annál kevesebbet éget el belőle. Az alváshiány növeli az éhséghormonok (ghrelin) mennyiségét és csökkenti a teltségérzetért felelős hormonét (letin).Tehát: rossz alvók, vigyázat, súlyfölösleg lehet a vége…!

 

A pocakgyilkos sport

A kor előrehaladtával, a bőrszövetek nyúlásával a hasfal (nagy egyenes, haránt és ferde hasizmok) tartása csökken, amely főként a mozgás hiányának köszönhető. Ahogy látni fogja, a lapos has elérésében nincs titok, a sport az Ön legfőbb szövetségese!A fizikai aktivitás és az egészséges diéta megelőző hatású:minél izmosabb a test, annál nagyobb az alapvető energiaigénye, annál nehezebben gyarapszik a zsírszövet.A férfiak szerencsésebbek, mivel könnyebben fogynak, mint a nők: tehát ne habozzon, kezdjen hasizomgyakorlatokat végezni!Az izomerősítő edzés tökéletes a pocak lefogyásához.Mivel ha a hasizmokat megdolgoztatja, pihenőidőben növekszik az anyagcseréje.Azaz több kalóriát éget pihenés közben is. Dolgoztassa meg minden izomcsoportját akkor is, ha elsőrendű célja az úszógumi eltüntetése és a hasfal erősítése.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
JÓGA

Melyik eszköz a legjobb arra, hogy javítsa a közérzetét és elégessen vele sok gonosz kalóriát? A Gym ball! Ismerje meg a titkát és legyen újra lapos a hasa!

(1)
AZ OLDAL TETEJERE