5 HASZNOS TANÁCS TÁNCOSOKNAK

Egyszerű és hatékony trükkök, melyek segítségévelgyorsan fejlődhet tánctudása!  Ismerje meg tanácsainkat, és fejlessze technikáját!

 

Legyen kezdő vagy haladó, táncoljon balettot, modern jazzt, hip-hopot vagy más táncot, 5 hasznos tanácsuk segítségével Ön is fejlesztheti tánctudását, és jobban érezheti magát a bőrében.

 

Legyen művészi az Express Yourselffel!  

Cserélje le öltözékét úgy, hogy nem öltözik át - ugye Önnek is tetszik az ötlet?  Ez többé nem lehetetlen, az Express Yourself overálnak köszönhetően:  egyetlen termék, 10 különböző viselet.  Viselje Ön is, és változtassa stílusát az adott táncnak vagy egyszerűen csak kedvének megfelelően:  tegye szabaddá karját, lábát vagy hátát... viselje pasanadrág stílusban vagy aszimmetrikusan, hosszan vagy röviden... Az öltözék is az önkifejezés eszköze. Próbálja ki az Express Yourself overált, váltogassa a stílusokat és legyen művészi!

 

Tartsa meg egyensúlyát!

Melyik táncosnak nem okozott soha nehézséget az egyensúly megtartása retirénél, vagy nem esett még soha el piruett közben?  Hogy megtartsa egyensúlyát, fogadja meg tanácsainkat: spiccelésnél gondoljon arra, hogy megnő, mintha felfelé húznák!  Tartólábával nyomja a talajt, hogy stabilan álljon!  Ne feledkezzen meg teste középpontjáról sem:  húzza be a hasát, és képzelje azt, hogy köldöke a gerincéhez tapad! Feszítse meg a farizmait!

 

Legyen kecses!

A kecses, természetes és elegáns táncmozdulatok nem maguktól születnek.  Ráadásul a nézők gyakran csak a táncos felsőtestére figyelnek.   Hogy még kecsesebb legyen, lazítsa el arcizmait és őrizze meg természetes arckifejezését!  Az erőfeszítés legkisebb jele se látszódjon az arcán!  Lazítson, és hagyja, hogy feje szabadon mozogjon, nem tartsa görcsösen!  Felejtse el az oldalra álló hüvelykujjakat és az összeszorított ujjakat:  egy jó táncos keze laza!  Ujjait határozottan, de lazán tartsa (mintha a kezéből kihulló vízcseppek lennének).! Ne feledkezzen meg a kartartásról sem:  feszítse meg a lapockáit, így „alulról” támaszthatja meg a karját!   Ne hajlítsa be a könyökét, ügyeljen a csuklójára is! A helyes tartással teste harmonikusan ívelt lesz.

 

Növelje hajlékonyságát!

A hajlékonyság ugyan nem nélkülözhetetlen a tánchoz, sok táncos számára mégis rendkívül fontos tulajdonság.  Ha nem tartozik azon szerencsések közé, akik születésüktől fogva hajlékonyak, türelmes munkával, óvatosan, saját korlátainak tiszteletben tartásával folyamatosan növelheti hajlékonyságát.  A hajlékonyság növeléséhez egy különleges spárgázó gyakorlatot ajánlunk Önnek.  Kb. 10 percen keresztül melegítsen be, különböző alapgyakorlatokkal!  Üljön le a talajra „pillangó-pozícióban”, majd néhányszor hajlítsa be a hátát!  Néhány battement-nal mozgassa át lábszárát, ugráljon párat, és csináljon néhány mély kitörést!  Ezután végezze el a következő gyakorlatot:

 

  • A gyakorlat végrehajtása : Feküdjön a hátára, elemelje fel és támassza neki lábait a falnak!  Miután elhelyezkedett, hajlítsa be lábait „béka-pozícióba”: így fejlesztheti „en dehors” (kifelé álló) lábtartását és a lábak szétnyitását!  Tartsa meg a pozíciót, majd nyissa ki először a jobb, utána a bal lábát!  Fokozatosan, erőltetés nélkül engedje le lábait második pozícióba! 

 

  • Légzés : Mélyen szívja be és a teljes gyakorlat alatt hosszan fújja ki a levegőt: így ellazítja és oxigénhez juttatja az izmokat, folyamatosan egyre hajlékonyabbá válik.

 

  • Biztonsági előírások : Figyeljen rá, hogy feneke a gyakorlat során végig a falhoz érjen, háta pedig a földön legyen!  A lehető legjobban húzza be a hasát és nyújtsa ki a lábát!  Ne erőltesse izmait!

 

  • Ismétlés : a gyakorlatot egyszer, 15 percen keresztül végezze! 

 

Akik már hajlékonyak, tegyenek bokasúlyt a lábukra! Erre a célra tökéletes választás a Domyos Gym Weight.  A súlyok segítségével még szélesebbre nyithatja lábát, erőltetés nélkül nyerhet újabb centimétereket.

 

Lélegezzen helyesen!

Táncgála előtt fontos, hogy szánjon időt magára és lazuljon el! Minden táncosnak megvan a saját trükkje a lámpaláz legyőzésére.  Mit tanácsolunk?  Tanuljon meg relaxálni a tudatos hasi légzés segítségével! A mély légzés megnyugtat és felfrissít.  Ezen kívül javítja az izmok oxigénellátását is.  Hogy teste és elméje is felkészült legyen, végezze el ezt a relaxáló gyakorlatot, a Nagy Napon, vagy miközben a gálára készül:

 

  • Üljön a földre háttal a falnak, vagy feküdjön hanyatt!
  • Lassan, mélyen, orron keresztül szívja be a levegőt!
  • Tegye egyik kezét a hasára, majd a száján fújja ki a levegőt, miközben behúzza (kézzel benyomja) a hasát!
  • Orron keresztül szívja be a levegőt úgy, hogy csak a hasát dugja ki!
  • Lassan, szájon keresztül fújja ki a levegőt (a kilégzés lassabb legyen, mint a belégzés)!
  • Egymás után háromszor végezze el a gyakorlatot!

 

 

 

Most már ismeri az 5 hasznos tanácsot, melyek segítségével fejlesztheti tánctudását, illetve felkészülhet a színpadra lépésre.  A gála napján felejtsen el mindent, és csak egy dologra koncentráljon: táncolni jó!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
EXPRESS YOURSELF fekete, női overall tánchoz
7 490 Ft*
4.40 / 5 118 Vélemények
    TÁNC

    Balettcipői túl gyorsan kopnak, és túlságosan gyakran kell cserélni őket? Fedezze fel a Domyos tippjeit, hogyan tarthatja karban spicc-cipőit, hogy minél tovább használhassa őket!

    (1)
    AZ OLDAL TETEJERE