4 TIPP AZ OTTHONI EDZÉSHEZ

(4)

Otthon edzeni könnyű! Az alábbiakban figyelmébe ajánlunk néhány sporteszközt, amelyekkel otthonában is megmozgathatja magát- akkor is, ha nincs sok ideje! Tehát kezdődjék az alakformálás- most!

 

Az a csodálatos ugrókötél...

Sosem lehet eléggé hangsúlyozni az ugrókötél fontosságát, amely kétségtelenül az egyik legjobb fitneszeszköz, melynek segítségévelotthon is megőrizheti kondícióját. Teljes körűen megmozgat, nem csak az alsótestet feszesíti, hanem a hasat, karokat és a vállakat is megdolgoztatja. Használata rendkívül egyszerű, fogyáshoz, a lapos has eléréséhez, a cellulitisz ellen is kiváló, de még az állóképességet is javítja.Kezdje 5 perc ugrálással, fokozatosan emelje az időtartamot 15 percig (amely megfelel 30 perc futásnak), majd végül érje el a 30 perces edzést! Eddzen otthonában bármikor (ne túl kemény talajon)!

 

Szobakerékpár a feszesség megőrzéséhez

Az otthoni edzés szimbóluma. Formálja alakját, miközben állóképességét is fejleszti vele, ízületi sérülés nélkül izmosít, karcsúsít és zsírt éget, végül pedig kiváló hatással van a szívre és érrendszerre. Tanácsunk: a megfelelő testhelyzet beállítása alapvető fontosságú, hogy ne terhelje meg a derekát, tehát szánjon pár percet a helyes beállításra (a nyereg csípőmagasságban legyen, a láb pedig enyhén hajlítva a pedálon).

 

Törzsizomzat-fejlesztés a hasizom kidolgozásához

Ha otthoni edzésről beszélünk, mi sem egyszerűbb, mint a törzsizomzat-fejlesztés, amellyel kiválóan erősíthetjük a hasizomzatunkat is. Az alapgyakorlat a deszka: tartsa meg magát a földre támaszkodva alkarján, könyökén, illetve lábujjain, feszítse meg a hasfalát és tartsa ezt a pózt 30 másodpercig-1 percig. Teste legyen egy vonalban, ahogy fekvőtámasznál is. Hetente 2-3 alkalommal végezzen ebből 3 sorozatot 30-30 másodperc pihenővel! A középső és az oldalsó nagy hasizmokat dolgoztassa meg az oldalsó deszkával: támaszkodjon oldalt a könyökére, lábfejére, lábait tartsa összezárva; tartsa mozdulatlanul ezt a pózt, vagy csípőjét, medencéjét mozgassa kis mozdulatokkal, hogy nehezítsen a gyakorlaton!

 

Gym ball a kíméletes testépítésért

A Gym ball egy fitneszlabda, amellyel kíméletesen erősítheti a mélyizmokat. Alapvetően a hasizmokat dolgoztatja (nagyon hatékony segítség a lapos has elérésében), de erősíti a combokat és feneket is. A testmagassága alapján válasszon Gym ballt, és ne feledje, hogy minél puhább a labda, annál könnyebb végrehajtani a gyakorlatokat! Javasoljuk, hogy fejlődésével párhuzamosan mindig fújja feszesebbre!

 

 

 

Változatosan, örömtelien otthon edzeni tehát nagyon egyszerű, és nem vesz igénybe sok időt sem... Önön a sor, őrizze meg alakját!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
AZ OLDAL TETEJERE