• Súlyozott ugrókötél
  • Súlyozott ugrókötél
  • Súlyozott ugrókötél
  • Súlyozott ugrókötél

Súlyozott ugrókötél

Ref.
8291238
Vélemény írása
Termékelőny
Súlyozott ugrókötél, melyet bárki könnyen méretre állíthat. Két darab, levehető, 80 grammos súllyal. Segítségével változatosan edzhet, ötvözheti az izomerősítő és kardiogyakorlatokat.
2 990 Ft*
Állítható
Gyorsan és egyszerűen a megfelelő méretre állítható.
Markolat
Habszivacs markolata kényelmes fogást biztosít.
Súly
Két darab, kivehető, 80 grammos súllyal (össz. súly: 160 gramm).
A gördülés minősége
Folyamatosan hajtható, közepes sebességű ugrókötél.

JELLEMZŐK

Kötél hossza
2,70 méter
Kötél
állítható
Használat
beltéren
Összetétel
Kötél : 100.0% Polivinil-klorid (PVC) Markolat : 50.0% Poliuretán, 50.0% Polipropilén Súly : 100.0% Vas
Ajánlott
Rendszeres ugrókötelezéshez (heti 2-3 alkalommal), a kar izomzatának fejlesztéséhez.
Garancia
2 év

TANÁCSOK

Karbantartási tippek
Nedves szivaccsal tisztítsa!
Tárolási tippek
Ajánlott az ugrókötelet egy fix pontra felakasztani, hogy ne csavarodjon össze.
Használati korlátozások
Edzőcipő viselete különösen ajánlott!

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Hogyan állítsa be az ugrókötelet?
Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei
Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrókötelezés erősíti az alsótest izmait, a súlyok feszesítik az alkar és a kar izmait. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés
Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás
15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással. 1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
Fedezze fel az edzővideókat, hogy még többet hozhasson ki termékéből!
A <a href="http://www.domyos.com" target="_blank”>Domyos.com</a> oldalon a Domyos Club fitneszközpont edzői magyarázzák és mutatják be a feladatokat.

Tanácsok

  • FITNESZ
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

    (1)
  • FITNESZ

    Kardió tréning, állóképesség, izomerősítés, lábterpesz: az ugrókötél teljeskörű edzést tesz lehetővé, akár kezdő, akár gyakorlott sportoló!

  • FITNESZ

    Szeretne kalóriát égetni rekordidő alatt? Figyelmébe ajánlunk egy ugróköteles gyakorlatsort, amellyel fogyhat és testét feszesítheti. Önön a sor!

AZ OLDAL TETEJERE