• ESSENTIAL ugrókötél
  • ESSENTIAL ugrókötél
  • ESSENTIAL ugrókötél

ESSENTIAL ugrókötél

Ref.
8342350
Termékelőny
ESSENTIAL ugrókötél, melyet bárki könnyen méretre állíthat. Ideális kezdőknek, játékos és hatékony sportoláshoz.
790 Ft*
Állítható
Gyorsan és egyszerűen a megfelelő méretre állítható.
Markolat
Vékony műanyag markolat.
A gördülés minősége
Lassan hajtható ugrókötél, ideális kezdőknek.

JELLEMZŐK

Kötél hossza
2,70 méter
Kötél
állítható
Használat
beltéren
Összetétel
Markolat : 100.0% Polipropilén Kötél : 100.0% Polivinilklorid (PVC) - ftalátmentes
Ajánlott
Ugrókötelezéshez kezdőknek (heti 1-2 alkalommal).
Garancia
2 év

TANÁCSOK

Karbantartási tippek
Vízzel tisztítható.
Tárolási tippek
Ajánlott az ugrókötelet egy fix pontra felakasztani, hogy ne csavarodjon össze.
Használati korlátozások
Edzőcipő viselete különösen ajánlott!

TANULJA MEG INGYENES VIDEÓINKBÓL, HOGYAN HASZNÁLJA A DOMYOS TERMÉKEIT ÉS KIEGÉSZÍTŐIT!

A Domyos ugrókötéllel erősítheti szívét, javíthatja egyensúlyát, formálhatja alakját és rengeteg kalóriát égethet el!
A Domyos által javasolt gyakorlatokat bemutatják videón partnereink, a Domyos Club fitneszközpont profi, szakirányú végzettséggel rendelkező sportedzői.
 

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Hogy állítsa be az ugrókötelet?
Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei
Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrálókötelezés erősíti az alsótest izmait és feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés
Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében, edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás
15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással. 1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
Fedezze fel az edzővideókat, hogy még többet hozhasson ki termékéből!
A <a href="http://www.domyos.com" target="_blank”>Domyos.com</a> oldalon a Domyos Club fitneszközpont edzői magyarázzák és mutatják be a feladatokat.

Tanácsok

  • FITNESZ
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Az ugrókötél tökéletes fitnesz gyakorlat a kalóriaégetéshez, fogyáshoz, a lapos hashoz, a narancsbőr problémák megelőzéséhez és az állóképesség javításához.

    (1)
  • FITNESZ

    Szeretne kalóriát égetni rekordidő alatt? Figyelmébe ajánlunk egy ugróköteles gyakorlatsort, amellyel fogyhat és testét feszesítheti. Önön a sor!

    (1)
  • FITNESZ

    Kardió tréning, állóképesség, izomerősítés, lábterpesz: az ugrókötél teljeskörű edzést tesz lehetővé, akár kezdő, akár gyakorlott sportolók számára!

    (1)
AZ OLDAL TETEJERE