BIENTÔT ÉPUISÉ
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad
  • Domyos TC7 futópad

Domyos TC7 futópad

Ref.
8284676
Vélemény írása
Termékelőny
Nagy teljesítmény: hozza ki magából a maximumot!
189 990 Ft*
ebből környezetvédelmi hozzájárulás
6,02 €
Sokoldalúság
Sebesség: 1-18 km/h. Motor: 2,5 LE (egyenáram). Automatikus dőlésszög: 0-10%.
Kényelem
Futófelület: 51 x 135 cm. Csendes és puha Domyos Soft Impact ütéscsillapítás.

JELLEMZŐK

Felállítva:
180 x 84 x 152 cm.
Összecsukva:
100 x 84 x 173 cm.
Súly:
90 kg.
Doboz súlya:
94 kg.
Összetétel
Váz: 80% acél, 20% 0; : 40% réz, 35% acél, 10% 0, 10% sárgaréz, 5% alumínium
Ajánlott
futóknak, a nagyobb teljesítményért.
Garancia
5 év a vázra, 2 év a motorra, az alkatrészekre és a szerelésre. Szerviz, Vevőszolgálat: domyos.com

TANÁCSOK

Karbantartási tippek
Minden alkalommal ellenőrizze, hogy az alkatrészek kellő mértékben meg vannak-e húzva, hogy tartósan és biztonságosan használhassa a futópadot! Így kevesebb zajt kelt és lassabban kopnak az elemei.
Tárolási tippek
Száraz helyen tárolja! kültéren nem tárolható.
Használati korlátozások
Kizárólag otthoni használatra! Maximális teherbírás: 130 kg.

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

A Kalória programok bemutatása 1-5.
1/ 200 cal: égessen el 200 kalóriát 20 perc alatt! Max. 8 km/órás sebesség. Emelkedő nélkül. 2/ 250 cal: égessen el 250 kalóriát 20 perc alatt! Max. 9,5 km/órás sebesség. Max. 4%-os emelkedő. 3/ 300 cal: égessen el 300 kalóriát 30 perc alatt! Max. 6,5 km/órás sebesség. Max. 5%-os emelkedő.4/ 350 cal: égessen el 350 kalóriát 30 perc alatt! Max. 7 km/órás sebesség. Max. 10%-os emelkedő.5/ 400 cal: égessen el 400 kalóriát 40 perc alatt! Max. 7 km/órás sebesség. Max. 8%-os emelkedő.
A Kalória programok bemutatása 6-10.
6/ 450 cal: égessen el 450 kalóriát 40 perc alatt! Max. 7 km/órás sebesség. Max. 10%-os emelkedő.7/ 500 cal: égessen el 500 kalóriát 40 perc alatt! Max. 7,5 km/órás sebesség. Max. 8%-os emelkedő.8/ 600 cal: égessen el 600 kalóriát 30 perc alatt! Max. 13,5 km/órás sebesség. Max. 5%-os emelkedő.9/ 600 cal: égessen el 600 kalóriát 40 perc alatt! Max. 11 km/óra sebesség. Max. 2,5%-os emelkedő. 10/ 700 cal: égessen el 700 kalóriát 40 perc alatt! Max. 11 km/óra sebesség. Max. 8,5%-os emelkedő.
A Teljesítmény programok bemutatása 11-15.
11/ Teljesítmény 1: 20 perc. Max. 11 km/óra sebesség. Max. 4%-os emelkedő 12/ TELJESÍTMÉNY 2: 30 perc. Max. 9,5 km/órás sebesség. Max. 4%-os emelkedő. 13/ Teljesítmény 3: 45 perc. Max. 10,5 km/órás sebesség. Max. 10%-os emelkedő.14/ Teljesítmény 4: 60 perc. Max. 9,5 km/órás sebesség. Max. 7%-os emelkedő. 15/ Teljesítmény 5: 60 perc. Max. 12 km/órás sebesség. Max. 5%-os emelkedő.
A Teljesítmény programok bemutatása 16-20.
16/ Távfutás, 5 km: 5 km-es táv megtétele. Max. 10 km/órás sebesség. Max. 3%-os emelkedő. 17/ Távfutás, 10 km: 10 km-es táv megtétele. Max. 11 km/óra sebesség. Max. 1,5%-os emelkedő. 18/ Távfutás, 15 km: 15 km-es táv megtétele. Max. 13 km/órás sebesség. Max. 2%-os emelkedő.19/ 30 perces futás Futás 30 percen keresztül. Max. 13,5 km/órás sebesség. Max. 6,5%-os emelkedő. 20/ 40 perc futás Futás 40 percen keresztül. Max. 10,5 km/órás sebesség. Max. 10%-os emelkedő.
1. tanács a megfelelő használat érdekében: Ügyeljen a megfelelő levegővételre és testtartásra!
Ne feledje a megfelelő légzéstechnika fontosságát futás közben! Orron át vegyen levegőt és szájon keresztül fújja ki! Lazítsa el vállait! Minél természetesebb lábtartással fusson!
2. tanács: Ügyeljen arra, hogy a megfelelő helyen végezze a gyakorlatokat a futófelületen!
Álljon a lábtartóra az edzés megkezdése előtt, mielőtt bekapcsolja a gépet! Indítsa be a futószalagot és csak ezután lépjen rá! Kezdődhet a futás! A futófelület elülső részén, középen fusson!
3. tanács a megfelelő használat érdekében: Viseljen megfelelő cipőt az edzéseken!
Futás közben kényelme érdekében ügyeljen arra, hogy saját szintjének megfelelő cipőben fusson!
4. tanács a megfelelő használat érdekében: Megfelelő módon csukja össze a futópadot!
A futópad összehajtásánál ügyeljen arra, hogy ne húzódjon meg a háta, amikor felemeli a futófelületet. Guggoljon le, fogja meg a futófelületet és minél egyenesebb testtartással emelje addig, amíg az rögzíthető magasságba nem kerül!
5. tanács: helyezze a futópadot megfelelő felületre!
A nagyobb kényelem érdekében helyezzen speciális szőnyeget a futópad alá! Ez különösen kemény járófelületnél fontos (parketta, beton, járólap). A speciális szőnyeg (Domyos DF 920) 3 funkciója: 1/ stabilizálja a szerkezetet használat közben, 2/ tompítja a rezgéseket, csökkenti a gép által keltett zajt, 3/ védi a padlót.
Csapatunk tanácsai
Legalább egy órával edzés előtt már ne egyen! Fontos a megfelelő, nem túl bő viselet és a kényelmes, jól befűzött cipő. Mindig legyen kéznél egy üveg víz, amiből kortyolhat!

Tanácsok

  • FITNESZ

    Szeretne egy futópadot vásárolni, de nem tudja, hogy melyiket válassza. Olvassa el ezt a néhány tanácsot, az elvárásainak megfelelő futópad kiválasztásához!

    (4)
AZ OLDAL TETEJERE