• AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP
  • AB 350 HASIZOM-ERŐSÍTŐ GÉP

AB 350 hasizom-erősítő gép

Ref.
3337788
Termékelőny
Vezeti és kíséri a felülés mozdulatát.
19 990 Ft*
Vezeti és követi a mozdulatokatTartja a hátat:vastag szivacs ülés és támla.
Állítható
2 fokozatba állítható.
Könnyű helyváltoztatás
Méret : H165 x Sz55 x M65 cm. Összecsukható.Levehető karok.Görgőkkel mozgatható

JELLEMZŐK

Doboz mérete
H 114 X SZ 15 X M 37 cm.
Ajánlott
Rendszeres és irányított, a felső hasizmot célzó erősítéshez (egyenes hasizom).
Garancia
5 év

TANÁCSOK

Használati korlátozások
maximális teherbírás: 110 kg. KIZÁRÓLAG OTTHONI HASZNÁLATRA.

KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

Edzés
Ha nem sportol, az első 3-4 hétben használja a kezdő szintet! Erőkifejtés közben lélegezzen ki, a kezdő pozícióba való visszatéréskor lélegezzen be! Kilégzés tehát a hasizom feszítése közben, belégzés a hasizom ellazítása alatt. Ügyeljen a gyakorlatok és a légzés ritmusának összehangolására, hogy ne fogyjon el a levegője!
Hogy még hatékonyabb legyen
Ügyeljen a feladatok sorrendjének megváltoztatására, hogy a hasizom ne szokjon hozzá egy adott ritmushoz, sorrendhez!
Kezdő szint:
Melegítsen be 10-es sorozattal! Pihenjen 30 másodpercet! Folytassa 12-es sorozattal! Pihenjen 30 másodpercet! Folytassa 15-ös sorozattal! Pihenjen 30 másodpercet-1 percet, mielőtt egy másik gyakorlattal folytatná! Végezzen 3 gyakorlatot az alábbi listából!
Középhaladó szint:
Melegítsen be 12-es sorozattal! Pihenjen 10-15 másodpercet! Folytassa 15-ös sorozattal! Pihenjen kevesebb, mint 10 másodpercet! Folytassa 15-ös sorozattal! Az utolsó 5 során lassítson, koncentráljon az izmok feszítésére! Az utolsó 5 során 5 másodpercig tartsa meg magát! Pihenjen 30 másodpercet mielőtt egy másik gyakorlattal folytatná!
Haladó szint:
Melegítsen be 15-ös sorozattal! Pihenjen 10 másodpercet! Folytassa 15-ös sorozattal! Az utolsó 5 során 5 másodpercig tartsa meg magát, majd nagyon lassan (5 másodperc alatt) ereszkedjen vissza a kiinduló helyzetbe! Pihenjen 15 másodpercet! 20-as sorozattal folytassa! Az utolsó 5 felülés során maximálisan feszítse be izmait: Tartsa meg magát fent, lassan ereszkedjen vissza! Pihenjen 15 másodpercet!
Versenyezzen Önmagával!
Az utolsó sorozat kifulladásig tart. Hasizmait megfeszítve, pontosan végezze a gyakorlatot, ameddig bírja! Pihenjen 30 másodpercet! Kezdje a következő gyakorlatot!
Felülés
Elkülöníti a felső hasizmokat. Kezdésképp fejét hagyja a fejtámlán, hátát egyenesen tartva feküdjön, combját lazán hajlítsa be és fogja meg a gépet! Óvatosan emelje fel fejét és vállát, majd hajlítsa törzsét, hogy válla ne érintse a földet! Állítsa meg a mozdulatot, mikor lapockája a földtől elválik! Szünet. Kilégzés közben emelje fel törzsét és feszítse meg izmait! Lélegezzen be, miközben visszaereszkedik a földre!
Fordított felülés
Elkülöníti az alsó hasizmokat. Vegye fel a FELÜLÉS kezdőpozícióját (hajlított feszítés), majd lazán fogja meg a gépet, mely ennél a gyakorlatnál egyensúlyozásra és a stabilitás megtartására szolgál! Kilégzés közben combját tartsa enyhén behajlítva, emelje fel lassan a medencével együtt, míg a térde a mellkasa fölé ér! Szünet. A kiinduló helyzetbe való visszaereszkedés közben lélegezzen be! Kezdje elölről!
Teljes felülés
Egyidejűleg megdolgoztatja az alsó és felső hasizmokat: kombinálja a SIMA és a FORDÍTOTT FELÜLÉST. A FORDÍTOTT FELÜLÉS kezdőpozíciójából kiindulva, kilégzés közben hajlított térdét emelje lassan a mellkasáig! Közben vállát emelje el a földtől, úgy, mint a SIMA FELÜLÉS közben! Lélegezzen be, miközben alsó- és felsőtestét egyidejűleg visszaengedi a kiinduló helyzetbe!

Tanácsok

  • FITNESZ
    conseils-cross-bien-choisir-appareil-abdos

    A hasizomerősítő készülék kiválasztásánál több szempont játszik közre: edzési szintje és az edzés célja. Hasznosítsa a tippeket és trükköket, amelyek segítenek a választásban.

    (1)
AZ OLDAL TETEJERE